Avimom Skrevet 20. januar 2023 #21 Del Skrevet 20. januar 2023 Haapefull skrev (1 time siden): Okei! Jeg har ikke sagt noe til arbeidsgiver, siden han har reist bort. Går mot nattvaktshelg nå 🥺 Planen var å ordne sykemelding, men har ikke fått time hos fastlege enda.. Er så kvalm og uvel, så tror ikke jeg klarer å gå hele helgen uansett men… Jeg tok ut egenmelding og sendte e-konsultasjon til lege der jeg forklarte situasjonen om kvalmen. Ringte legekontoret påfølgende mandag og fikk sykemelding tilbakedatert fra helgen av og videre siden jeg hadde kontaktet dem når «symptomene» oppsto. Du kan evt prøve det? Jeg heller har ikke sagt fra til arbeidsgiver, tenkte å gjøre det neste uke etter ul. Blir en del tilrettelegging på meg med mtp arbeidssituasjonen så veldig spent på hvordan de løser det denne gangen. Ved sist svangerskap var det dårlig tilrettelegging fra arbeidsgivers side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 4. februar 2023 #22 Del Skrevet 4. februar 2023 Hvordan går det med dere? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levi Skrevet 4. februar 2023 #23 Del Skrevet 4. februar 2023 Haapefull skrev (1 time siden): Hvordan går det med dere? ❤️ Her går det bra, vi er 9 uker i dag og var på tidlig UL i forrige uke og så et bankende hjerte 💖 Formen er derimot ganske dårlig men har heldigvis vært bedre de siste dagene 😅 Myyyye kvalme og trøtt konstant. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 4. februar 2023 #24 Del Skrevet 4. februar 2023 On 1/1/2023 at 7:28 PM, Hakkespett said: Blir med jeg også🥰 Hakkespett - 29 - B1 - 19.12 - 3. september ❤️ Møysa - 28 - B3 - 24.12 - 9. sept❤️ Avimom - 25 - B2 -29.12 - 11.sept❤️ Haapefull - 28 - B1 - 28.12 - 13.09 ❤️ Jeg blir også med! Vi har termin 22.september! Dette vil bli vår første❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 4. februar 2023 #25 Del Skrevet 4. februar 2023 6 hours ago, Haapefull said: Hvordan går det med dere? ❤️ Her går det fint, vi er i uke 8. Og har vært en del kvalm og trøtt i det siste. Hva med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levi Skrevet 15. april 2023 #26 Del Skrevet 15. april 2023 Hvordan går det med dere andre? 🥰 Vi har vært på ordinær ultralyd, har termin 15. september med ei lita jente ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 15. april 2023 #27 Del Skrevet 15. april 2023 (endret) Levi skrev (3 timer siden): Hvordan går det med dere andre? 🥰 Vi har vært på ordinær ultralyd, har termin 15. september med ei lita jente ❤️ Det går bra ❤️ Termin i starten av september, og skal ha en liten gutt 💙Hva med deg? 🥰 Endret 15. april 2023 av Haapefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå