Gå til innhold

Vondt i lysken under og etter samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter 6 år som singel har jeg endelig fått meg kjæreste. Vi har det veldig flott sammen, men det er et problem jeg strever med og det er at han har en noe større kroppsmasse. Utfordringen med dette er at når vi har samleie så legger han mye press og vekt på hoftene mine som fører til ganske store smerter i hoftene og lysken. 

Jeg lurer på om det finnes noe råd mot dette? Jeg er ganske fleksibel fra før (jeg er hypermobil), men utrent og har ikke tøyd på lenge, jeg tenker i det minste å tøye og styrke lårmuskulaturen, men er det noe spesifikt jeg kan gjøre på dette området? Er det eventuelt andre råd å få?

Tusen takk 

Anonymkode: 9c646...ddb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever det samme etter å begynt å ha sex igjen etter flere år uten. Jeg har begynt å tøye de samme øvelsene man gjør for spagat. Mer konkret ligge på rygg med rumpa inntil veggen og bena på veggen men ut til siden. Bare ligge sånn å hvile og strekke + ligge på rygg og trekke knærne opp mot skuldrene og leggene så langt ned og ut jeg klarer og åpne hoftene, litt som en variant av misjonær med knærne opp + omvendt froskestilling som brukes for å åpne hoftene for gravide. Ligge med knærne på gulvet ut til siden, overkroppen frem og ned mot gulvet og hvile på albuene. Jo lenger ned med overkroppen du går og jo mer ut med knærne jo mer tøyer man hoftene.  

Jeg vet ikke om noe annet man kan gjøre enn å tøye egentlig. Si fra til han du ligger med når det gjør vondt for deg så han kan legge mindre press 

Anonymkode: 562c3...8a4

• Liker 1
Skrevet

Finn stillinger der han ikke ligger oppå deg.

Doggy, skje, du på topp osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...