AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Jeg reiser innenlands tre-seks ganger i året og stusser på at jeg får ulike billettyper på tur og retur selv om jeg bestiller billettene samtidig og velger like. Som nå, er jeg i Tromsø og bestilte SAS Go begge veier (til og fra Gardermoen). I det jeg skulle gå ombord på flyet oppover, oppdaget jeg at billetten opp var oppgradert til Sas plus, uten at jeg har betalt for det. Ikke første gangen dette skjer. Får heller ikke beskjed om det. Så hadde jeg visst det litt tidligere, kunne jeg vært i SAS loungen og spist gratis mat. Hyggelig å bli oppgradert, men ikke når jeg ikke vet om det. Hvorfor gjør de dette? Anonymkode: 666d5...09d
Kjetil E Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg reiser innenlands tre-seks ganger i året og stusser på at jeg får ulike billettyper på tur og retur selv om jeg bestiller billettene samtidig og velger like. Som nå, er jeg i Tromsø og bestilte SAS Go begge veier (til og fra Gardermoen). I det jeg skulle gå ombord på flyet oppover, oppdaget jeg at billetten opp var oppgradert til Sas plus, uten at jeg har betalt for det. Ikke første gangen dette skjer. Får heller ikke beskjed om det. Så hadde jeg visst det litt tidligere, kunne jeg vært i SAS loungen og spist gratis mat. Hyggelig å bli oppgradert, men ikke når jeg ikke vet om det. Hvorfor gjør de dette? Anonymkode: 666d5...09d Mest sannsynlig kan det ha hatt med plasser i flyet å gjøre. Regner med du reiser alene, så kan denne endringen vært gjort for at 2 for eks skal få sitte sammen. Denne flyttingen kan godt ha skjedd etter at du har sjekket inn. Slik at det først var klart når du gikk ombord. Ombord i flyene til SAS innenriks og intraeuropeisk er det jo heller ingen forskjell på pluss og go, bortsett fra at pluss er forran i flyet. Har jo lest om folk som har skaffet seg fin plass ved vindu eller midtgang i go. For så når de skal gå ombord oppdager at de har blitt flytta til et jævla midtsete på pluss. Og ikke vært spesielt fornøyde nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå