Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de sjans i det hele tatt å få seg kjæreste? 

Anonymkode: b5900...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Med meg har de det, ja. Bryr meg ikke om menns høyde. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja det vil jeg si. Jeg personlig liker veldig godt høye mannfolk, men samtidig så om kjemien klaffer så går det helt fint om han ikke er så høy. Akkurat som at jeg liker veldig godt mannfolk med tatoveringer, men kan fint være ilag med mannfolk uten også😊 Venninnen min har aldri vært med en som er høyere enn 170. 

Men skal ærlig innrømme at jeg ikke klarer å date menn som er samme høyde som meg eller lavere. Ikke fordi det er noe gale med mannen, men min usikkerhet 🙈

Endret av Curiousine
Skrevet

Ja, men de har ofte høydekomplekser.

Anonymkode: d01f1...eac

Skrevet

Har en kompis som er 164. Han er nå 50 og barnløs, men har hatt samme dame siste 5år.

Ingen jeg kjenner har hatt sex med flere enn han. Han har alltid hatt en egen evne til å "snike" seg under forsvaret til damer.

Tenk DJ Ravi type.

Ifølge min kone vil det fleste damer være mer obs på kjekkasen på 190 med trent kropp og selvtillit. Man vil ikke bli playa og player radaren er skrudd på maks. Og han har pult flere av hennes venninner.

Han lille kompisen min har masse sjarm og humor og mange damer ser ikke "trusselen" og senker garden for denne lille mannen som byr på seg selv. Når han er innenfor kjører han på med sjekking. Helt utrolig hvor stor suksess han har hatt.

Desverre har de færreste av damene vært ute etter langvarig forhold med han , men på fest drar han aldri hjem alene. 

De fleste har en superkraft🙂

Anonymkode: ccac0...7f4

• Liker 2
Skrevet

Forskningen sier at høyde gjør menn mer attraktive hos kvinner. Men sånn som vi vet at virkeligheten er, så er det noen til alle (nesten).

PS. Ser at noen skrev om en lav kompis som har hatt sex med mange kvinner. Er vel noe som mest handler om interesse av tilfeldige seksuelle relasjoner, og sosial intelligens (evne å flørte). 

Skrevet

Min mann er 166. Jeg har aldri vært med en mann på over 174. Jeg er 172. 

Jeg har alltid likt lave menn. Jeg liker slettes ikke menn som er mye høyere enn meg. 

Anonymkode: 093ed...51e

Skrevet

Jeg syns høye mannfolk kan være veldig tiltrekkende og flott. Har datet noen på 190 +.

Men for meg på knapt 160 så er det ikke  oe must, å egentlig litt vanskelig. 

Jeg har stort sett endt opp med de på 170 +, å trives egentlig best med det når jeg nå har forsøkt begge deler.

Men hva legger du i lav, å legger du ikke vekt på damens høyde i spørsmålet ditt?

Anonymkode: 8c0c8...963

Skrevet

Nå er jeg gift med en middels høy mann, men en av de flotteste fyrene jeg vet om sånn ellers, er lav. Men han er ca 2,5 meter i utstråling og godhet!

Skrevet

Jeg har iallefall flere mannlige bekjente på 160-165 cm som har kone og barn, så det er definitivt mulig. 

Skrevet

Ja, det kunne jeg, men ikke en som unnskylder seg eller har komplekser for det selv etter han er blitt voksen. Får jeg kompenseringsvibber, orker jeg ikke.

Anonymkode: 187d7...bcc

Skrevet

Fe fleste.

De som konstant furter om høyden sin har ikke sjanse.

Anonymkode: 0cd6a...99b

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner knapt en lav mann uten draget. Jeg er over 190 og har aldri opplevd positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Høyde betyr ekstremt lite i praksis.

Anonymkode: 3547c...710

Skrevet

Go Short Kings! 🫡🫡🫡

Anonymkode: f666c...dd3

Skrevet

Ja, lave menn har sjans, i hvert fall hos meg. Men ikke dersom han er tynn/spinkel i tillegg. En lav OG tynn mann er litt stakkarslig. Noe jeg må passe på og beskytte, være forsiktig med. Ikke en jeg kan ha sex med eller date. 

• Liker 1
Skrevet

Min mann er 165 cm (det er jeg også). Han er herlig. Kjenner mange menn med hans høyde som er etablert med partner.

Min kusine (like høy som meg) var i mange år gift med en mann på 155 cm. 

Anonymkode: d505b...cd5

Skrevet

Jeg er 164 og foretrekker menn på 170.

Anonymkode: e93c2...40c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, men de har ofte høydekomplekser.

Anonymkode: d01f1...eac

ikke rart om de er her inne

Skrevet

Feite damer da? Lurer på reaksjoner her om det var overskriften. 

Verre å henge seg opp i lave gutter, det kan jo ingen noe for

Skrevet
1 hour ago, Veggdyret said:

Jeg har iallefall flere mannlige bekjente på 160-165 cm som har kone og barn, så det er definitivt mulig. 

Alle kan finne seg ei kone. Det betyr ikke at man har draget på damer som lav. 

Anonymkode: 9520b...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...