Gå til innhold

Blir det sett på som ekkelt det å selge/gi bort brukte hår produkter som ikke funket for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har slitt med håravfall og flass, og har da kjøpt forskjellige sjampoer uten at det har hjulpet meg stort, men tenker jo da at de kan hjelpe andre siden vi alle er forskjellig, har også andre hår produkter som bare ikke funker for mitt behov og hår type. Sjampoene har blitt brukt en del av fordi det tar jo tid å se om det gjør noe for håret, men de andre hår produktene har jeg bare prøvd 1-2 ganger.

Blir det da sett på som dumt eller ekkelt om jeg selger eller gir bort de samlet i 2 forskjellige pakker på finn? sjampoene gratis sånn at andre kan få prøvd de, uten å måtte bruke penger, og de andre hår produktene som bare ha blitt prøvd 1-2 ganger for en rimelig pris?

Syns det blir for dumt å la ting stå i skapet og ikke bli brukt, men vil gjerne også ha litt penger tilbake fra kjøp som ikke funket for meg,  jeg vurderer men vet ikke helt om det er greit i andres syn. 😳

Skjønner jo at det kommer helt an på hva man selger, men jeg har ikke puttet flaskene oppi håret liksom.

Endret av Astramare
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke at jeg personlig hadde kjøpt åpnede hårprodukter fra noen jeg ikke kjenner. Vet liksom aldri hva man får. 

Men det er bare min mening:p Har litt trust issues 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil nok ta lengre tid før et produkt vil gir resultater, skjer nok ikke over natten. Så jeg tenker, fortsett ut mnd, eller kast de i søplaa. Hadde uansett aldri kjøpt et åpnet produkt, hverken fraa butikk eller person ;)

Anonymkode: 6ae7f...43b

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke kjøpt nei, som var åpnet. Gitt bort derimot, kunne jeg tatt til en vurdering. 

Skrevet (endret)
Jadasikkert29 skrev (15 minutter siden):

Tror ikke at jeg personlig hadde kjøpt åpnede hårprodukter fra noen jeg ikke kjenner. Vet liksom aldri hva man får. 

Men det er bare min mening:p Har litt trust issues 😂

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil nok ta lengre tid før et produkt vil gir resultater, skjer nok ikke over natten. Så jeg tenker, fortsett ut mnd, eller kast de i søplaa. Hadde uansett aldri kjøpt et åpnet produkt, hverken fraa butikk eller person ;)

Maestro skrev (8 minutter siden):

Hadde ikke kjøpt nei, som var åpnet. Gitt bort derimot, kunne jeg tatt til en vurdering. 

Skjønner den, vet jo ikke hva man får fra folk. Vurderer å bare gi bort sjampoene, føler bare at om noen hadde gitt bort en pakke med sånt så hadde det sikkert vært noen som hadde satt pris på det, har vært frustrert på hvor mye penger jeg har brukt på forskjellige sjampoer uten at det har gjort noe, har prøvd dem alle i en god stund. Så tenkte mer sånn at noen hadde kunne sluppet å bruke så mye penger bare for å prøve å se om noe funker som jeg har gjort. 😔

Endret av Astramare
Skrevet
Astramare skrev (3 minutter siden):

Skjønner den, vet jo ikke hva man får fra folk. Vurderer å bare gi bort sjampoene, føler bare at om noen hadde gitt bort en pakke med sånt så hadde det sikkert vært noen som hadde satt pris på det, har vært frustrert på hvor mye penger jeg har brukt på forskjellige sjampoer uten at det har gjort noe, har prøvd dem alle i en god stund. Så tenkte mer sånn at noen hadde kunne sluppet å bruke så mye penger bare for å prøve å se om noe funker som jeg har gjort. 😔

Er jo en fin tanke da.. Du kan jo prøve, men skal nok mye til for at noen sier ja. Eller kanskje noen vil i disse, for mange litt trange tider. Men hadde ikke villet det selv om jeg var der altså. Men jeg liker tankeganger din. God Jul ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo en fin tanke da.. Du kan jo prøve, men skal nok mye til for at noen sier ja. Eller kanskje noen vil i disse, for mange litt trange tider. Men hadde ikke villet det selv om jeg var der altså. Men jeg liker tankeganger din. God Jul ❤️

Setter pris på ærligheten, tusen takk, god jul til deg å! 🎄

Skrevet

Jeg kjøper konsekvent ikke åpnet kosmetikk og hud/hårprodukter.

Anonymkode: d7636...4a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg kjøper konsekvent ikke åpnet kosmetikk og hud/hårprodukter.

Anonymkode: d7636...4a1

Forståelig! 🙂

Skrevet

Nei,det er ikke ekkelt.

Men jeg ville heller gitt det bort fremfor å selge det,siden du har brukt de mye..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt åpnet parfyme før, så ikke helt umulig😀

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (35 minutter siden):

Nei,det er ikke ekkelt.

Men jeg ville heller gitt det bort fremfor å selge det,siden du har brukt de mye..

Tenkte det. 😄

Skrevet
IANIAN skrev (29 minutter siden):

Jeg har kjøpt åpnet parfyme før, så ikke helt umulig😀

Det er bra! 😊

Skrevet

Ekkelt vil jeg ikke si at det er, du har jo bare tømt flaska og ikke hatt den inntil hud/hår etc.

Men om noen vil kjøpe det, nja?

Du kan kanskje sjekke om det er noen krisesentre i nærheten som kanskje vil ha produktene?

Alle slags typer kvinner havner på krisesentrene og det kan jo være at noen av de faktisk bruker sånne produkter.

• Liker 1
Skrevet

Gi de bort til famliliemedlemmer?

Samboeren min har ikke kjøpt shampoo selv på flere år pga. samme grunn her. Han bruker det jeg setter frem i dusjen 😀

Anonymkode: 7a112...710

• Liker 1
Skrevet

Gir bort sånt til nære venninner. Ville aldri tatt betalt for åpnet produkt.

Anonymkode: 9e43f...5f9

• Liker 1
Skrevet

Selge på finn er litt rart, men egentlig innafor om det er dyre produkter med mye igjen. Men å gi det bort til venner og kjente er jo bare snilt av deg. 

Anonymkode: 8743f...361

• Liker 1
Skrevet

Vel, så fort du åpner et produkt begynner jo klokka å tikke for hvor lenge det er holdbart. De fleste har allerede mye ting å bruke. Jeg ville ikke kjøpt, fordi jeg ikke visste når de var åpnet, og fordi jeg har produkter å bruke selv.

Jeg syns ikke det er ekkelt, jeg og mamma bytter jevnlig produkter, men da vet jeg de er nyåpnede. 

Anonymkode: 3b837...aee

• Liker 1
Skrevet

Hvis du sliter med flass, kjøp Jamaican black castor oil. Fordel over hodebunnen og skrubb/masser med fingertupper(ikke negl) i 5minutter. Ta på plastpose eller plasthette og sitt med det på hodet i 30min, deretter vask håret med vanlig shampoo. Det gjør susen. Flass-shampoo har jeg aldri hørt om noen som får til å funke. Men dette funker! Har gitt samme råd til venner og det fikset problemet deres på dagen!

for å svare på spørsmålet, nei ville ikke kjøpt det. Det er ikke ekkelt, men fordi jeg ikke kan garantere at produktet ikke har blitt tuklet med. Jeg pleier å gi bort slikt til venner som jeg tror kan ha bruk for produktene, eller så hiver jeg det om produktet var elendig.

Anonymkode: 90dc3...0d2

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde fryktet at noen hadde tuklet med den sånn at jeg mistet håret, så nei.

Anonymkode: 88181...e58

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...