Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har det helt jævlig hjemme og jeg lar ikke inn så mange folk, og jeg møte en fyr fortalte han alt om det som hadde skjedd med meg, han var liksom den eneste gutten jeg lot inn, han visste jeg hadde vondt og ikke bra hjemme at jeg gikk gjennom noe på den tiden. Men han gjorde push og pull på meg, og det fikk meg til å virke enda mer usikker (jeg visste jo ikke hva han drev med før han fortalte meg om det) jeg gråt flere ganger og visste ikke hva som skjedde, men han fortsatte å holde på med det, jeg føler at for han så var alt dette her bare gøy, å leke med mine følelser osv. jeg så han igjen igår og har lyst til å spyyy🤢🤢🤢 Han sa «hei» jeg bitch blikka han og han bare «hvordan går det med deg?» som om han bryr seg, han lekte med meg hele veien alt for moro skyld, hva hadde du gjort med dette her? Og overagerer jeg, eller synes du måten jeg føler er innafor? 

Endret av Hedilove
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lov til å føle akkurat sånn som du vil. 
Akkurat nå har du gått deg fast i en dårlig vane, og du har skrevet flere innlegg om samme mannen her. Ting blir ikke bedre av det. Glem han, og gå videre.

Anonymkode: e30a3...816

• Liker 3
Skrevet

Hvor mange tråder skal du opprette?

Anonymkode: 83ed2...339

• Liker 5
Skrevet

Du kommer ikke til å reagere normalt eller tolke hendelser normalt eller finne deg en normal fyr før du har reparert barndommen din (psykolog)

Anonymkode: 58355...c16

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Hedilove skrev (14 minutter siden):

Jeg har det helt jævlig hjemme og jeg lar ikke inn så mange folk, og jeg møte en fyr fortalte han alt om det som hadde skjedd med meg, han var liksom den eneste gutten jeg lot inn, han visste jeg hadde vondt og ikke bra hjemme at jeg gikk gjennom noe på den tiden. Men han gjorde push og pull på meg, og det fikk meg til å virke enda mer usikker (jeg visste jo ikke hva han drev med før han fortalte meg om det) jeg gråt flere ganger og visste ikke hva som skjedde, men han fortsatte å holde på med det, jeg føler at for han så var alt dette her bare gøy, å leke med mine følelser osv. jeg så han igjen igår og har lyst til å spyyy🤢🤢🤢 Han sa «hei» jeg bitch blikka han og han bare «hvordan går det med deg?» som om han bryr seg, han lekte med meg hele veien alt for moro skyld, hva hadde du gjort med dette her? Og overagerer jeg, eller synes du måten jeg føler er innafor? 

Vil anbefale deg å finne en som passer deg bedre. ;)

Anonymkode: 4ab1c...404

Skrevet

Ågud enda en fjorfisstråd 🙄

Skrevet

Du. Nå har du opprettet minst 10 tråder om dette. Glem han og kom deg videre. God jul!

Anonymkode: 8e9c9...2bb

• Liker 3
Skrevet

Ja du overreagerer fordi du putter all feil på han, når du også har oppført deg dårlig. Det er ingen unnskyldning å være kjip fordi du har det kjipt hjemme, det er ikke noe han skal måtte ta på sin kappe.

tenker at du istedenfor å ha så oppheng på gutter burde gå å oppsøke profesjonell hjelp, for sånn som du holder på kommer du aldri til å klare å beholde en gutt.

Anonymkode: 78ba6...c86

• Nyttig 3
Skrevet

Sesong 7 Episode 19 i serien «Kvinner går for menn de ikke kan få istedet for menn som vil ha de»

Anonymkode: 30b2a...298

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja du overreagerer fordi du putter all feil på han, når du også har oppført deg dårlig. Det er ingen unnskyldning å være kjip fordi du har det kjipt hjemme, det er ikke noe han skal måtte ta på sin kappe.

tenker at du istedenfor å ha så oppheng på gutter burde gå å oppsøke profesjonell hjelp, for sånn som du holder på kommer du aldri til å klare å beholde en gutt.

Anonymkode: 78ba6...c86

Det er ikke om samme fyr. Denne fyrn har jeg ikke vært slem mot.

Skrevet

Hva betyr `han gjorde push og pull mot meg`? Betyr det at han dyttet deg og dro deg samtidig?

Anonymkode: b3e91...8e2

• Liker 1
Skrevet

Er dette samme fyr du kalte taper, irriterende og æsj og har drevet å blokkert og krangla med og sånn eller en annen? 

Anonymkode: 54481...34d

Skrevet
Hedilove skrev (9 timer siden):

Det er ikke om samme fyr. Denne fyrn har jeg ikke vært slem mot.

Okey så dette er en annen? Han prøvde bare å være hyggelig mot deg, hvorfor er du dust mot han her også? Håper du innser at dette er et mønster med deg som du burde fikse opp i og endre asap. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Okey så dette er en annen? Han prøvde bare å være hyggelig mot deg, hvorfor er du dust mot han her også? Håper du innser at dette er et mønster med deg som du burde fikse opp i og endre asap. 

Klarer du ikke å lese eller? Har aldri vært dust med han, er han som er dust med meg og leker med følelsene mine.

Skrevet

Skjønte ikke mye av det innlegget ditt annet enn at du er ung. Dette høres litt ut som noe jeg skrev i dagboken min da jeg var 14... 

Tenker at det her er noe du vil se på som så uviktig om noen år, kanskje du ikke husker det en gang, eventuelt lærer du noe av det hele, som kan føre til en positiv endring for deg selv. 

Han fyren skjønner nok ikke en dritt, og nå virker du sikkert helt weirdo etter du bitch-blikka (🤣 - jeg er i 40-årene... 😂) han. 

Anonymkode: c5004...618

• Liker 3
Skrevet

Bitch-blikka? Hvor gammel er du?! Når noen behandler deg dårlig ikke fall for fristelsen med å synke ned til deres nivå. Smil til fyren, ønsk god jul og ikke ta mer kontakt. 

Anonymkode: 0ba82...9e5

Skrevet
Hedilove skrev (10 timer siden):

Klarer du ikke å lese eller? Har aldri vært dust med han, er han som er dust med meg og leker med følelsene mine.

Jo jeg leste. Og ut fra det du skriver er det du som var dust. Du opprettet tråden for å spørre om du overreagerer og vi svarer ja det gjorde du. Hvorfor spør du hvis du ikke tåler å høre sannheten? Er det kanskje på tide å gå litt inn i seg selv og granske egen oppførsel eller tror du at selvutnevnte Queen Bs ikke trenger det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo jeg leste. Og ut fra det du skriver er det du som var dust. Du opprettet tråden for å spørre om du overreagerer og vi svarer ja det gjorde du. Hvorfor spør du hvis du ikke tåler å høre sannheten? Er det kanskje på tide å gå litt inn i seg selv og granske egen oppførsel eller tror du at selvutnevnte Queen Bs ikke trenger det? 

Hvordan var jeg dust mot han? Du hadde sikkert ikke kommet med en eneste grunn, du bare babler. 

Skrevet
Hedilove skrev (2 minutter siden):

Hvordan var jeg dust mot han? Du hadde sikkert ikke kommet med en eneste grunn, du bare babler. 

En mann du har hatt en greie med sier hei og spør hvordan det går, og du bare ser stygt på han, ignorerer og lager en baksnakkingtråd på Internett om hvor mye han irriterer deg og du spyr av han. Gjør han en tjeneste å ikke snakk med han mere du :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En mann du har hatt en greie med sier hei og spør hvordan det går, og du bare ser stygt på han, ignorerer og lager en baksnakkingtråd på Internett om hvor mye han irriterer deg og du spyr av han. Gjør han en tjeneste å ikke snakk med han mere du :)

Jeg skrev «jeg savner deg» og han ble sur for ingen grunn bare for å leke rundt med meg, fordi det var ingeting galt med å skrive det, og han blokka meg for en hel måned, og nå sier han «hei, hvordan går det» virker det som han bryr seg om hvordan jeg føler når han holder på sånt? Neppe, han fortjener å bli bitch blikka, det er ikke nærheten av verre enn det han gjorde mot meg.

Endret av Hedilove

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...