AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Hvilke tips og råd har dere å anbefale til en mannlig student i midten av 20-årene? Gjerne ting dere lærte underveis som gjorde prosessen mye lettere for dere. 😄 Anonymkode: 01874...28e
MortenMunkholm Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 (endret) Selvtillit, handlekraft og humor, tror jeg hjelper:) Og å være en oppmerksom lytter, vet jeg er positivt. Litt ydmykhet, er vel heller aldri spesielt feil. Vi lærer og feiler. En smarting sa: Try again. Fail again. Fail better. Endret 23. desember 2022 av MortenMunkholm 4
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Jeg er kvinne, men mine råd er: Ikke nøl med å be noen ut. Det trenger ikke være hvite duker og stearinlys og giftemål, men en kaffe eller en øl om du liker noen. Det å lære seg å bli avvist av og til er en bra ting. Det at noen ikke er interessert er ok. Du er ikke hypp på alle du heller. Blikkontakt Spør spørsmål og oppfølgingsspørsmål. Og lytt på svarene, slik at du kan ta det opp i samtalen senere. samtidig – ikke spør hele venninnegjengen – men personen som passer deg best. Vær ærlig om dine intensjoner for forholdet Gi oppriktige komplimenter Prøv å finne ting dere har til felles å snakke om. Det er fint å snakke om ting du er lidenskaplig opptatt av, men om du ser at hun kjeder seg, er det nok. Ikke vær negativ, men i godt humør. Ikke snikskryt av deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #4 Skrevet 24. desember 2022 Ikke lytt til råd fra kvinner. De vet ikke hva de selv egentlig tenner på eller liker. Du får ofte råd om småting som de liker fra noen som allerede har kvalifisert seg hos de ved å være 2-3 nivå kjekkere enn dem selv. Så det vil nødvendigvis ikke funke for deg. Ikke idoliser damer. Ikke vær en simp. Ta vare på deg selv. Anonymkode: effd8...6cb 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #5 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke lytt til råd fra kvinner. De vet ikke hva de selv egentlig tenner på eller liker. Du får ofte råd om småting som de liker fra noen som allerede har kvalifisert seg hos de ved å være 2-3 nivå kjekkere enn dem selv. Så det vil nødvendigvis ikke funke for deg. Ikke idoliser damer. Ikke vær en simp. Ta vare på deg selv. Anonymkode: effd8...6cb Hvordan går det an å idoliserere et helt kjønn? Hva slags bilde har noen menn egentlig av damer? Damer er mennesker. Selvfølgelig skal man ikke idolisere en gruppe. Weird. Sist jeg gjorde det var på barne- og ungdomsskolen da jeg lagde liste over kjekke gutter. Anonymkode: b4566...c34 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #6 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan går det an å idoliserere et helt kjønn? Hva slags bilde har noen menn egentlig av damer? Damer er mennesker. Selvfølgelig skal man ikke idolisere en gruppe. Weird. Sist jeg gjorde det var på barne- og ungdomsskolen da jeg lagde liste over kjekke gutter. Anonymkode: b4566...c34 Se for deg å ble hengende i denne situasjonen du var på barneskolen. Du ser dem, du tiltrekkes av dem, de er spennende og mystiske, men ingen av dem vil bli nærmere kjent med deg. Kanskje har du ikke søstre, eller nære jentevenner i barndommen. Å idolisere, eller sette på en pidestall, er ikke noe du planlegger. Det er et resultat av bakgrunn og oppvekst. Anonymkode: 1b786...be2 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #7 Skrevet 24. desember 2022 Jobb med deg selv og livet ditt. Jobb, karriere, trening. Det tar lang tid. Ikke ha store forhåpninger tidlig i 20-årene. Det kan være frustrerende i starten, men jobber du hardt og fokusert vil du vinne til slutt. Anonymkode: 0dc13...d6a 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #8 Skrevet 24. desember 2022 Vær kjekk. jeg er ikke det men håper du er det. Anonymkode: 24361...20c 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #9 Skrevet 24. desember 2022 Vær et godt menneske, og din beste versjon av deg selv. For deg selv først og fremst, men selv om det tar tid å finne den rette (hvilket det gjør for de fleste) kjenner jeg ikke en eneste virkelig bra mann som ikke fant sin partner og stiftet familie. Selv de mest sjenerte og "usynlige " gjorde det, når de ikke ble hatske og bitre, og uvillige til å være et bra menneske mot deg selv og andre. Plutselig falt alt på plass for dem. De som strever med kvinner livet ut gjør det av en grunn. De er relasjonsskadet, negative, full av bitterhet og hat, har ikke boevne eller har annet negativt ved seg som de benekter selv, men som er årsaken til at de ikke lykkes med kvinner. Verken angående sex eller forhold. Husk dessuten på at å treffe en bra kvinne kun er 10% av hvordan man lykkes. De neste 90% er hvordan man er videre, hvordan man forvalter forholdet. Om å finne kjærlighet er vanskelig er det likevel der veldig mange feiler mest. Hvilket er ekstra dumt når kjærlighet er såpass vanskelig å finne som den er. Å kaste den bort igjen når funnet... Anonymkode: 30631...efd 1
Blue Balloon Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 (endret) Det jeg har lært, og kunne tenkt meg å vite da jeg var 20: At i ungdomstida så ser man på internett og hører fra andre at man må ha draget og være flink med damene for å bli ansett som "kul". Drit i det. Det er bare slitsomt. At å "tiltrekke damer" egentlig er en litt snodig greie. Damer er såpas forskjellige, det er ikke alle du passer sammen med og har interesse av å tiltrekke deg. Akkurat som med mannlige venner, og folk generelt. Når man først treffer på ei som man virkelig finner tonen med og trives med, så lurer man på hvorfor man prøvde å få oppmerksomheten fra alle de andre. Suksess her i livet ikke måles i hvor flink man er med damene. Det er ikke så viktig å ha draget på "alle". Det er mye bedre å hanke tak i de du faktisk trives med. Og at hvis man prøver å forandre på seg selv, og være slik og slik fordi det er det "damene liker", så kommer man ikke til å ha det så gøy, selv om det funker. Det er slitsomt å spille skuespill hele tida, og det blir stressende å opprettholde et image man har skapt seg. Og det er mye sansynelig at til slutt så vil dama se at dette faktisk ikke er deg, og så blir det bare tull. At det å være "flink med damer" henger mye sammen med å være flink med folk generelt. Er man en naturlig chill og artig type, så får man ikke bare god kontakt med damer, men også lett for å få venner og komme i kontakt med alle slags folk. Noen er bare mer utadvent og flinkere på å komme i kontakt med folk enn andre. Føler det er lettere å bli en fyr som folk generelt liker, enn å bli en fyr som kun spesifikt damer liker, eller hva jeg skal si. Ikke legg så mye i hva slike pickup-artists på nettet sier, hvis ikke dette føles naturlig og som din greie. Dette blir som sagt over, at man må spille skuespill. Ja, det kan funke litt, men man tiltrekker seg lett den type damer man ikke passer så godt sammen med. Bedre å finne sin egen greie som føles naturlig, og gå for det. Det finnes jo alle slags damer, man treffer jo alltids på noen man passer med. IKKE send random dickpic, uten at du kjenner henne godt og vet at hun liker det. IKKE vær innpåsliten og mas hvis hun absolut ikke er interessert og har sagt tydelig nei. Da får du rykte som han slitsomme typen. Gå videre, og finn noen andre. At selvsikkerhet er bra. At det er forskjell på å være selvsikker og å være selvgod. At å være selvsikker ikke betyr at du ALLTID må være selvsikker i ALLE situasjoner, men at du og tør å innrømme når du er utafor komfortsona di og tør å innrømme at du er usikker. IKKE vær helt dust og blotta for velvilje og kompromisser, bare fordi du vil fremstå som selvsikker og ha din egen greie. At damer er ikke spesielle. De er vanlige folk. Trenger ikke behandle de som adelige og kongelige. At det er ikke farlig å få nei hvis du ber henne ut på date. Prøv å ha samme tankegang som om du spør en kompis om å bli med ut å spise kebab. Hvis han sier nei, så er det bare et nei liksom. No big deal. Ikke tenk så mye på at det er en date. Faktisk trenger du ikke be henne ut på date. Bare si at du skal ut å finne på *hva det nå måtte være*, og spør om hun vil bli med. At det er utrolig hvor langt man kommer bare med å være et någen lunde normalt og oppegående menneske. Trenger bare å drysse på med litt humor og sjarm av og til, når situasjonen passer seg slik. Men hey, dette er mine tanker, og mine tanker er ikke alle andre sine tanker. Det er garantert noen som er uenig med meg, og mener det her er sludder. Det her er ikke for å tiltrekke meg MANGE damer. Det her er for å tiltrekke meg damer jeg liker å være sammen med. Hilsen 36 år gammel fyr. God jul og god natt. Endret 25. desember 2022 av Blue Balloon 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Skrevet 25. desember 2022 Hvordan få seg damer i 20-årene? Step 1: Se bra ut Anonymkode: 3b87e...dd4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #12 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan få seg damer i 20-årene? Step 1: Se bra ut Anonymkode: 3b87e...dd4 Step 2 - Be de ut, hjem , hvasomhelst. Sjansen for at du blir sjekka opp som mann er liten Anonymkode: 568c3...b9b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #13 Skrevet 25. desember 2022 Vær en god lytter og tenk det beste om den du dater. Da kommer alt det andre av seg selv. Anonymkode: 34bca...347
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Kast et bredt nett. Alltid forvent å bli avvist. Ta vare på de som viser interesse, men ikke for mye. Anonymkode: 0dc13...d6a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå