Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #1 Skrevet 25. oktober 2002 Noen som vet hvilket brudekjolemerke Mia Gundersen hadde da hun giftet seg nå sist helg??Jeg synes den var så fin. Hva synes dere andre her inne??
lindus Skrevet 25. oktober 2002 #2 Skrevet 25. oktober 2002 Kjolen var kjempefin, men jeg vet dessverre ikke hva slags merke hun hadde :-? Håper du får hjelp av noen andre til dette da :D Er det lenge til du skal gifte deg?
Mystique Skrevet 25. oktober 2002 #3 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg vet heller ikke hva slags kjole det var....men med DEN kroppen så tror jeg hun hadde vært fin i en striesekk også Kjempefin var hun
Lady79 Skrevet 25. oktober 2002 #4 Skrevet 25. oktober 2002 jeg vet ikke selv....men hva med å sende en mail eller ringe til brudesalongen på Madla, der hun leide den?? http://www.brudesalongen.no/butikk.html mener det er denne....tror ikke det er flere brudesalonger på Madla!! Lykke til...kjolen var nydelig!! :D :D :D :D :D
monja Skrevet 26. oktober 2002 #5 Skrevet 26. oktober 2002 Jeg aner ikke hvilket merke kjolen var, men den var kjempefin synes jeg. Originalt med jakken hun hadde laget lik med dressen hans....
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #6 Skrevet 26. oktober 2002 Jeg tror at kjolen er Benjamin Roberts. Det ligner ihvertfall veldig. Det er Christiane i Oslo og den på Madla som forhandler dette.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #7 Skrevet 28. oktober 2002 Syns ikke det er så flott å dytte puppene sine opp i ansiktet jeg...
Gjest malviken Skrevet 28. oktober 2002 #8 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg syns ikke den kjolen var så veldig fin jeg! Marcel var sikkert fornøyd, men jeg for min del kan klare meg fint uten pupper der hvor ansiktet skulle vært.
Augustbrud02 Skrevet 28. oktober 2002 #9 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg må også innrømme at jeg ikke synes kjolen var så fin. Vel, slepet var alldeles nydelig, men jeg har heller ikke sansen for slike kjoler når puppene liksom ikke passer bedre til kjolen enn det de gjorde på henne. I mine øyne så det ut som om hun burde hatt den en størrelse større. Men dette er jo smak og behag og en slik kjole sitter jo forskjellig på alle sammen, men jeg tror nok kanskje hun ville vært flottere i en litt annen kjole.
Gjest Mortitia (ikke innlogget) Skrevet 28. oktober 2002 #10 Skrevet 28. oktober 2002 Æh jeg syntes at kjolen var rålekker jeg og det var hun også. Det er stilig å se at det er ei dame som kan fylle en slik kjole og at den ikke henger løst over bysten på henne. Hilsen Mortitia ikke innlogget
Gjest Anni. Skrevet 28. oktober 2002 #11 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg synes kjolen i seg selv var veldig fin, men hun hadde sikkert kledd den bedre om hun hadde hatt en større størrelse. På enkelte bilder jeg har sett av henne ser hun rett og slett vulgær ut. Men det er jo smak og behag..
aline Skrevet 28. oktober 2002 #12 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg reagerte faktisk også på at det var veldig mye pupper der!! litt sånn uttafor liksom, spurte mitt lille hode om det tok seg så innmari ut i kirken, men jeg her ikke noe med det, og det plager meg ikke. Bortsett fra det var kjolen stilig, og dama har en fin kropp, selv om jeg ikke helt har sansen for dama. artig med de matchene jakkene! Litt annerledes.
Annie Skrevet 28. oktober 2002 #13 Skrevet 28. oktober 2002 For mye pupper til å være en brudekjole. Så ut som om den var 1 str for liten. Det ble for vulgært for min smak.
Guess What! Skrevet 28. oktober 2002 #14 Skrevet 28. oktober 2002 Hadde ikke Mia en kjole som var skreddersydd for bare henne? Eller har jeg bare drømt det?...... Jeg syntest hun passa kjolen veldig godt! Og at hun er stor rundt"bysten" gjør jo saken bare bedre spørr du meg. Men liker ikke selv de kjolene uten stropper som går over skuldra. :smile: Pupper i kirka ; ikkeno' problem!
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #15 Skrevet 29. oktober 2002 jeg er sikkert gammeldags, men jeg vil jo være mer "madonna" enn hore på bryllupsdagen... derfor ingen pupper sprengt opp i trynet! (selv om jeg har digre pupper.. så får de bare la væra å være pusha denne dagen)
09.08.2002 Skrevet 29. oktober 2002 #16 Skrevet 29. oktober 2002 For meg så det ut som en kjole av merket Pronovias eller St. Patrick. Se på følgende hjemmesider: http://www.kristinsbrudesalong.no/side2.html og http://www.pronovias.com/ Det så i alle fall slik ut på type stoff i skjørtet og måten overdelen var dekorert på. Jeg syns selv at disse kjolene er utrolig flotte. men dessverre kunne jeg ikke bruke dem da jeg er for lang i livet.... :-?
Guess What! Skrevet 29. oktober 2002 #17 Skrevet 29. oktober 2002 skal være litt forsiktig med å kalle noen hore....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå