Gå til innhold

Hoven på undersiden av overleppa,please svar 😀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noe rare små hendelser på overlappende på innsiden.

Når jeg stryker med tungen,føles det klumpete bortover og litt sårt,men ingen følbare klumper ,hva i all verden kan dette komme av.

Har vært veldig tørr på leppene i et par dager.

Jeg har nettopp spist en liten skål lays chips med onion and sour cream om det kan ha noe å si,m

Blir bekymret over dette noen som vet,?

Anonymkode: 43953...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter?

Anonymkode: 43953...68d

Skrevet

Du er tørr på leppene, og klumpete på innsiden av overleppen, uten å være klumpete? Men litt øm eller sår når du trekker tunga over. 

Tørr på leppene er veldig vanlig på denne årstiden, smør leppene ofte med leppepomade. 

Du nevner at du har spist potetgull. Ting vi spiser, kan lage små sår eller rifter inni munnen, og også gjøre det ømt. Man kan brenne seg inni munnen når maten er varm. Det er mulig å få allergisk reaksjon på mat man spiser, men det gir ikke slike symptomer. 

Høres ut som du har noe som kommer til å gå over, gi det en uke eller to. Oppsøk lege hvis du blir veldig usikker eller redd. 

Anonymkode: e2b2b...b1c

Skrevet

Allergisk reaksjon på noe du har spist eller hatt i munn/på fingre vil jeg tippe.. 

Er Allergisk mot diverse bla pelsdyr og kan fint hovne opp i leppa om jeg har hatt hund/katt oppi ansiktet. 

Anonymkode: 915c5...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...