AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Del Skrevet 23. desember 2022 Filmen er drit kjedelig og dårlig laget. Gitt også bøkene et forsøk men har aldri fått tak på dem Anonymkode: d7810...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Del Skrevet 23. desember 2022 Måtte du lage en tråd om det?? Anonymkode: c42b1...671 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 23. desember 2022 #3 Del Skrevet 23. desember 2022 Sååå fantasy er ikke din type sjanger? Big deal, finn noe annet du liker da vel 🤷 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg har aldri skjønt folk som kaster ut sin personlige mening som om det var sannhet. Anonymkode: 8fb91...d1d 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 24. desember 2022 #5 Del Skrevet 24. desember 2022 Så enig! 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 24. desember 2022 #6 Del Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Filmen er drit kjedelig og dårlig laget. Gitt også bøkene et forsøk men har aldri fått tak på dem Anonymkode: d7810...ac0 Javel, så ikke se de og ikke les bøkene. Alt er ikke for alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #7 Del Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Filmen er drit kjedelig og dårlig laget. Gitt også bøkene et forsøk men har aldri fått tak på dem Anonymkode: d7810...ac0 Før når jeg tok meg en blåsså var Ringenes herre ganske kule men nå på mine store dager så blir det bare vas. Jeg prøvde å se Hobbiten men sovnet bare. Jeg tenker at en rett og slett må være litt på tur for å kunne se sånt Anonymkode: b02ba...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #8 Del Skrevet 24. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har aldri skjønt folk som kaster ut sin personlige mening som om det var sannhet. Anonymkode: 8fb91...d1d Dette er Kvinneguiden. Her representerer ens egen mening resten av universet, pluss litt til. Anonymkode: 3e23d...c3e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2022 #9 Del Skrevet 24. desember 2022 Jeg likte både filmene og bøkene og det handler om å la seg ville synke inn og begeistres av et fantastisk univers som blir større og rikere jo mere en investerer i det. Takk til Tolkien som laget alt sammen for at vi skulle underholdes. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #10 Del Skrevet 24. desember 2022 Jeg elsker filmene. For et univers! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. desember 2022 #11 Del Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Filmen er drit kjedelig og dårlig laget. Gitt også bøkene et forsøk men har aldri fått tak på dem Anonymkode: d7810...ac0 Men da lar du det være, og så kan de som liker dem både se filmene og lese bøkene. Jeg forstår ikke denne trangen til å fortelle at man ikke liker det "alle andre" liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #12 Del Skrevet 24. desember 2022 Filmene er harry Anonymkode: dbe89...251 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. desember 2022 #13 Del Skrevet 24. desember 2022 Ringenes Herre er et av de få tilfellene hvor jeg syntes filmen var bedre enn boka (den manglet jo Orlando Bloom...). Hovedgrunnen til det er at jeg sliter med fantasy som genre, det er ikke min greie. Et klassisk tilfelle av at det er ikke deg, det er meg - jeg kan se at noe har kvaliteter selv om det ikke er min personlige preferanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #14 Del Skrevet 24. desember 2022 LOTR er fortsatt favoritt filmene mine, men Hobbiten var kjedelig Anonymkode: b7cee...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 25. desember 2022 #15 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 24.12.2022 den 0.18): Filmen er drit kjedelig og dårlig laget. Gitt også bøkene et forsøk men har aldri fått tak på dem første Ringenes Herre film ble laget for 23 år siden, kan det være lurt å dømme filmen i lys av andre filmer på samme tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #16 Del Skrevet 25. desember 2022 Jeg liker dem veldig godt! Synes de er koselig, spennende og underholdende. MayorSantos skrev (2 minutter siden): første Ringenes Herre film ble laget for 23 år siden, kan det være lurt å dømme filmen i lys av andre filmer på samme tid? Jammen! Nå følte jeg meg plutselig veldig gammel Husker enda en jeg likte såååå godt på den tiden inviterte meg til premieren, og så tok han med seg noen andre Anonymkode: b5bfe...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 25. desember 2022 #17 Del Skrevet 25. desember 2022 Javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 25. desember 2022 #18 Del Skrevet 25. desember 2022 Så den nye Fjolls til fjell i dag. Ga f i hobbiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #19 Del Skrevet 26. desember 2022 hele greia med "the hobbit" var jo selvfølgelig ufattelig kjedelig da. Den eneste grunnen til at de valgte å produsere TRE filmer om det mølet der, var vel for å tjene mest mulig penger på dumme folk som fremdeles hadde mange gode minner fra "lord of the rings" og fra alle bøkene til Tolkien. Anonymkode: 8f028...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #20 Del Skrevet 26. desember 2022 On 12/24/2022 at 12:18 AM, AnonymBruker said: Filmen er drit kjedelig og dårlig laget. Gitt også bøkene et forsøk men har aldri fått tak på dem Anonymkode: d7810...ac0 Ok. Hva liker du da? Anonymkode: ccb49...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå