AnonymBruker126 Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Jeg er så forbannet. Ex samboeren og jeg hadde planlagt at vi skal feire jul sammen med gutten våres på 1 år + familien min. Jeg hadde tatt i mot så mye dritt fra han i 3 år. Utroskap, at jeg måtte passe lille alene heletiden, at han kjeftet og kalte meg veldig sårende ting. Er mye også men orker ikke skrive alt fordi det er ikke hovedpoenget. Nå di siste dagene har han bett meg reise til helvete. Han har snakket ned til meg. Jeg får ikke snakke meg ferdig engang fordi han avbryter og kjefter, og når han står på sier han alltid at alt er min feil tilogmed når jeg faktisk ikke har gjort annet enn å være opprørt over noe. Men når han er slem å frekk og jeg til slutt sier at jeg ikke ønsker å bruke julaften min med noen som behandler meg sånn..så mener han at jeg er et forferdelig menneske og står i det gale? Jeg trudde man skulle bruke julaften med de man er glad i...eller er det jeg som står i det gale for å avlyse rett før?
Bålkaffe Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker126 skrev (9 timer siden): Jeg er så forbannet. Ex samboeren og jeg hadde planlagt at vi skal feire jul sammen med gutten våres på 1 år + familien min. Jeg hadde tatt i mot så mye dritt fra han i 3 år. Utroskap, at jeg måtte passe lille alene heletiden, at han kjeftet og kalte meg veldig sårende ting. Er mye også men orker ikke skrive alt fordi det er ikke hovedpoenget. Nå di siste dagene har han bett meg reise til helvete. Han har snakket ned til meg. Jeg får ikke snakke meg ferdig engang fordi han avbryter og kjefter, og når han står på sier han alltid at alt er min feil tilogmed når jeg faktisk ikke har gjort annet enn å være opprørt over noe. Men når han er slem å frekk og jeg til slutt sier at jeg ikke ønsker å bruke julaften min med noen som behandler meg sånn..så mener han at jeg er et forferdelig menneske og står i det gale? Jeg trudde man skulle bruke julaften med de man er glad i...eller er det jeg som står i det gale for å avlyse rett før? Det er ikke galt av deg å trekke opp grensene og gi han konsekvenser for den bedritne oppførselen hans. Uansett hvor tett opp til feiringa det er, la han få smake konsekvensene av at han oppfører seg sånn. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå