AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Hei! Jeg er i en liten knipe nå, som jeg ikke takler så bra. Jeg og eksen prøver og finne tilbake igjen til hverandre, men i natt var han med noen bekjente av oss der det kom fram mye om meg. Da jeg spurte om dette husket han ingenting, men jeg ble stressa så jeg har mast mye om det i dag. Da fortalte jeg hva jeg følte for han skrev han «takk for fine ord. Jeg tror og håper det ordner seg». Og når han skrev om han fortsatt ville skrev han «kjærlighetslivet er vanskelig». Hva mener han? Vil han være med meg eller ikke? Anonymkode: eb259...c7e
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 Jeg tror ikke han vil være med deg. Det var et veldig ullent svar fra han. Hvis det er noe menn virkelig vil ha så klarer de fint å være mer tydelig enn det der. Det virker som din eks ikke ønsker å såre deg, men dette er en feig måte å gi avslag på. Du må spørre han direkte om han ønsker å gjenoppta forholdet. Anonymkode: 7047d...862
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 Høres ut som han ikke vil men syns det er vanskelig å si rett ut til deg Anonymkode: 3ab9e...598
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Ta samtalen personlig. Det blir bare tull og misforståelser på meldinger. Er du redd for at det er noe dumt du har gjort som du har skjult for han som han nå har fått vite? Er det før du traff han du har gjort disse tingene? Eller mens dere var sammen? Utroskap? Anonymkode: aab9d...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå