AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Jeg er enslig forsørger for en liten på 9 mndr. (Barnet har ikke far). dere som har vært i lignede situasjon; hvordan og når begynte dere å date. Hvordan gjorde dere det m barnet? Hadde dere det med i bli-kjent fasen ? Eller skaffet dere barnevakt - i så fall hvor lang tid tok det før dere introduserte barnet? Anonymkode: dc36a...239
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enslig forsørger for en liten på 9 mndr. (Barnet har ikke far). dere som har vært i lignede situasjon; hvordan og når begynte dere å date. Hvordan gjorde dere det m barnet? Hadde dere det med i bli-kjent fasen ? Eller skaffet dere barnevakt - i så fall hvor lang tid tok det før dere introduserte barnet? Anonymkode: dc36a...239 Hadde barnefri en kveld for å dra ut med jobben. Møtte en fin fyr, men jeg dro tidlig fra byen fordi jeg måtte ha barnet mitt tidlig dagen etter. Vi fant hverandre igjen på nett og holdt kontakten en stund. Barnet mitt var 11 mnd, jeg var alene med barnet hele veien. Så hadde jeg barnevakt et par kvelder i uken, etter barnet var lagt så passet faren min på barnet. Jeg var med barnet igjen hver morgen. Det tok 4 mnd så møtte barnet kjæresten min. Dette er nå 4 år siden og barnet har et yngre søsken, en bonuspappa, felles fint hus og en stor bonusfamilie rundt seg. Anonymkode: 51349...430
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er enslig forsørger for en liten på 9 mndr. (Barnet har ikke far). dere som har vært i lignede situasjon; hvordan og når begynte dere å date. Hvordan gjorde dere det m barnet? Hadde dere det med i bli-kjent fasen ? Eller skaffet dere barnevakt - i så fall hvor lang tid tok det før dere introduserte barnet? Anonymkode: dc36a...239 Jeg var singel i ca 4 år, min var 20mnd når jeg gikk fra faren, vi er fortsatt sammen idag, barnet er snart 10, og jeg venter tvillinger med han i januar. han traff barnet etter ca 1 år Anonymkode: 2caf5...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå