Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har installert Windows 11, men synes ikke det fungerer særlig bra. Er det mulig å gå tilbake til Windows 10, og hvordan gjør jeg det? 

Håper det ikke er alt for vanskelig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Last ned "LoveWindowsAgain" så får du tatt bort alt det folk ikke liker med nye windows 11 

Anonymkode: 94ca4...edf

Skrevet

Det er nok for sent å gå tilbake nå. Byttet for over tre måneder siden. Da må jeg plages med Windows 11. 

Skrevet

Win11 er et versjon man bare hopper over. Og styr i allefall utenom det å oppgradere, har aldri fungert godt på Microsoft sitt skrap.

Anonymkode: ec2b4...cc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Win11 er et versjon man bare hopper over. Og styr i allefall utenom det å oppgradere, har aldri fungert godt på Microsoft sitt skrap.

Synd det er for sent nå. Jeg har ikke kunnskaper til å fjerne skiten! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Windows 11 er streng tatt ikke mye mer omfattende enn de halvårlige oppdateringene Windows 10 får og er mer en evolusjon av Windows 10 enn en helt ny versjon. Har også tidligere alltid unngått å oppgradere fra tidligere versjoner, men det funker faktisk helt fint i dag.

Personlig finner jeg ingenting i Windows 11 som ikke er bedre enn Windows 10, og ser ingen grunn til å hoppe over.

Anonymkode: 8876b...e16

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...