AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Vi er begge ensomme har vi funnet ut, å den tiden vi tilbringer sammen er hyggelig. Er blitt glad i han, men jeg kjenner absolutt null følelser eller sommerfugler når vi kysser og er nær. Har ikke hatt sex. Føler heller ikke at han har noe særlig dragning mot meg og kroppen min. Han sier aldri at jeg er pen, deilig osv. Og gjør lite annet enn å holde rundt og kysse meg. Jeg har lufta for han at det kanskje ikke er noe vits å gå inn i et forhold sammen, når det er null spenning og passion der og ingen initiativ til sex. Han på sin side påstår at det er det, og at han vil bli min kjæreste. På en side har jeg virkelig savna det å ha kjæreste og partner, det savnet er så stort at jeg noen ganger vurderer om jeg bare skal slå meg til ro med dette. En annen del av meg tenker at når det er Så lite begjær og lyst der fra starten av som det er med oss, så vil det vel ikke bli bedre om vi blir et par. Heller verre..når hverdagen inntreffer osv Men så er det dette med at han stiller seg helt uforstående til det når jeg nevner at det ikke virker som det blir noe mellom oss. Hva hadde dere gjort her? Anonymkode: 0f36b...3f7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg kjenner absolutt null følelser eller sommerfugler når vi kysser og er nær Med et bittelite forbehold om at dere ikke traff hverandre første gang i går, så høres ikke dette så lovende ut? Jeg blir selv ikke sammen med noen fordi jeg har lyst på kjæreste - selv om jeg har hatt mulighet til å bli sammen med mange flotte damer. Har jeg ikke følelsene, så dropper jeg det heller. Det går jo ikke over tid. M40 Anonymkode: 23b4d...59e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Hadde ikke gått videre med det! Han vil bare overtale deg inn i forhold for å få fast tilgang på sex og en å tømme seg i. Du kommer til å miste livsgnisten om du går inn i et forhold som er så følelsesmessig dødt Anonymkode: 689ae...1a5 2
Astramare Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 Lytt til hjertet og hjernen, om det ikke er noen følelser der så er det absolutt ikke noe vits å bli sammen med en fyr bare for å ikke såre han, du har et liv, bruk det godt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #5 Skrevet 24. desember 2022 Jeg prøvde å overstyre disse følelsene sist jeg datet. Han var en fin fyr, vi snakket godt sammen og alt stemte på papiret. Likevel kjente jeg ingen spenning, kjemien var rett og slett ikke der. Jeg sa ifra at jeg trengte å ta det rolig og bare treffes og bli kjent, tenkte kanskje følelsene ville utvikle seg, men jeg ble heller mindre interessert. I tillegg så nok han for seg en helt annen tidslinje enn meg og ble raskt utålmodig. Da han ba om at jeg skulle gi mer gass backet jeg heller ut. Sutringen hans i etterkant bekreftet at det var et helt rett valg (sutring er noe av det mest turn off jeg kan tenke meg). Man kan ikke tvinge frem noe som ikke er der, så spørs det hvor viktig det er for deg, og om et forhold kan bygges på de følelsene du har. Anonymkode: 828ef...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå