AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Samboeren vil at jeg skal kjøpe personlig fra meg til hele hans familie. Jeg må løpe på butikken i morgen, og finne. Men det er mange å kjøpe til. 4 nære onkelbarn, 3 brødre, og kona til broren, og mulig mer. Vi skal feire jul med dem. Jeg har dårlig økonomi. Har knappt med penger ut måneden og det har jeg sagt til mannen Er det normalt at man gir personlige gaver og ikke felles? Jeg ga felles fra oss til min familie. Anonymkode: c6cd8...292
L'amie Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Vi gir felles, og jeg har inntrykk av at det er det vanlige. 15
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Just now, L'amie said: Vi gir felles, og jeg har inntrykk av at det er det vanlige. Det hadde jeg også inntrykk av. I mitt tidligere forhold var det sånn. Men i mitt nåværende er det tydeligvis ikke sånn. Han vil at jeg skal gi egne personlige gaver. Jeg fikk panikk pga økonomien. Fortalte om den. Og sa at han må ihvertfall hjelpe meg å finne noe til alle sammen. Lett å få panikk når man ikke har penger til det. Anonymkode: c6cd8...292
Spiteful Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Da får han gi personlig til din familie også 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 4 minutter siden, vilkåret said: Nei, ikke vanlig Jeg mener det samme. Er dessuten dyrt for meg med dårlig økonomi å skulle måtte kjøpe personlige til hans familie og. Trodde han ordnet det men de er tydeligvis kun fra han. Anonymkode: c6cd8...292
Mamajune11 Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det hadde jeg også inntrykk av. I mitt tidligere forhold var det sånn. Men i mitt nåværende er det tydeligvis ikke sånn. Han vil at jeg skal gi egne personlige gaver. Jeg fikk panikk pga økonomien. Fortalte om den. Og sa at han må ihvertfall hjelpe meg å finne noe til alle sammen. Lett å få panikk når man ikke har penger til det. Anonymkode: c6cd8...292 IKKE gi gaver over evne! Man skal ha penger til å leve i Januar også. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 Just now, Mamajune11 said: IKKE gi gaver over evne! Man skal ha penger til å leve i Januar også. Ja, jeg har allerede gitt over evne. Enig med deg I dette. Jeg synes at det er rart at jeg skal gi personlige gaver når vi er et par. Denne måneden er hard for de med dårlig økonomi. Jeg forklarte det til han. Så han er klar over det. Anonymkode: c6cd8...292
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Bor dere sammen? Anonymkode: 4a48d...ce7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bor dere sammen? Anonymkode: 4a48d...ce7 Ja vi bor sammen. Det pinlige er at han sier at familiemedlemmer av han skulle kjøpe personlige gaver til meg. Og så sa han:" Ja tenk om du ikke ga noe tilbake? Du må kjøpe noe til dem tilbake. " Jeg ble mildt sagt stresset for hans familie er ganske stor. Han ser på onkelbarna som egne barn for han har ikke barn selv. Han har mange onkelbarn. Anonymkode: c6cd8...292
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 Her kjøper vi felles og hver ordner til sin familie på vegne av begge. Anonymkode: 765a7...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 Du får stille som vilkår at han blir med ut i morgen og ordner noe personlig til hele din familie. Så kan dere være like vanskelige i det minste. Må være kjip familie han har som har så fokus på gaver. Anonymkode: 765a7...a3a 2
Lamalama Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 Kjøpte personlige gaver det første året, men det ble så ekstremt mange gaver å kjøpe og veldig unødvendig, så vi ble enige om at jeg kjøper til min familie fra oss begge og han kjøper til sin familie fra oss begge.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 Denne mannen tror jeg egentlig ikke er så grei mot deg Anonymkode: 8744c...989 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #15 Skrevet 24. desember 2022 Ja, men jeg gir kun til de nærmeste i familien hans. Ikke onkel, tante osv. Kun bror, hans kone og moren hans. Blir ikke så dyre gaver heller. 😊 Under 500-lappen, gjerne noe hjemmelaget. Synes det er veldig koselig. Anonymkode: 925b2...8c0
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #16 Skrevet 24. desember 2022 Jeg kjøper til min familie, så han får kjøpe til sin familie. Skriver begge navn på pakkene til alle. Anonymkode: 8469f...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #18 Skrevet 24. desember 2022 Nei, er student og synes uansett at det skal stå begges navn på gavene han gir til sin familie og samme hos meg. Har vært trøblete å overbevise han om at det er vanlig, da han vil gi gave med søsteren sin og mener jeg burde gi separat gaver 😕 Anonymkode: fd8a7...b82 1
Trolltunge Skrevet 24. desember 2022 #19 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener det samme. Er dessuten dyrt for meg med dårlig økonomi å skulle måtte kjøpe personlige til hans familie og. Trodde han ordnet det men de er tydeligvis kun fra han. Anonymkode: c6cd8...292 Han får feste nye lapper på, fra dere begge. Fortere gjort enn at du skal løpe rundt i morgen. Vi gir fra begge to. Aldri vært snakk om annet. 1
Joni123 Skrevet 24. desember 2022 #20 Skrevet 24. desember 2022 Jeg gir også til min og han til sin, og begge navn står på alle pakkene. Han kjenner jo sine best også og vet kanskje hva de trenger. Så tullete forslag av han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå