Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Hunden min på ett år har veldig mye løs pels på bakhodet og nedover nakken. Hun er korthåret rase. Er det normalt at de mister pels nå før vinterpelsen kommer eller? Kankskje jeg bør kontakte vetrinæren?
Gjest vimse Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Min ene tispe mistet pels for klargjøring til vinterpels for en drøy måned siden ca, så jeg vet ikke jeg. Må nesten ta andre ting i betraktning også, har den skiftet til vinterpels?
Pi@ Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Mine huskeys mister pelsen 3 måneder etter løpetid konsekvent, sjølom det er på helt feil tidspunkt av året. Så den ene røyter i januar/februar og i juli/august. Stakkars for mye pels om sommeren og for lite om vinteren. Hvis du føler deg usikker så ring til en veterinær og hør. Det koster ingen ting.
Gjest vofse Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 min korthårete store hund var et år ved juletider i fjor,men mistet mye pels da. <Trodde aldri det tok slutt. I år har jeg gitt den tran tre g pr uke og merker ingen ting. De skal vel bytte pels alikavel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå