AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Hadde du turt å besøke noen på nyttårsaften, som har omgangssyke nå? Har selv erfart å bli syk opptil en uke etter besøk. Mulig fordi de som enda ikke har spydd er smittebærende. De vi skal til skal tilberede mat til oss og vi skal overnatte der. Vi hadde en utrolig slitsom runde omgangssyke i fjor som varte totalt to uker(har tre barn) og barna spydde nesten to døgn. Frister ikke til gjentagelse… Anonymkode: 3841b...914
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Ja vist de blir friske nå de neste dagene 😊 Anonymkode: e17a6...634
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Så lenge alle i husstanden dere skal til har gjennomgått det innen tirsdag/onsdag hadde jeg dratt, men om ikke alle har vært igjennom en eller annen form for det ville jeg vært mer tvilende! Anonymkode: b55fb...39a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så lenge alle i husstanden dere skal til har gjennomgått det innen tirsdag/onsdag hadde jeg dratt, men om ikke alle har vært igjennom en eller annen form for det ville jeg vært mer tvilende! Anonymkode: b55fb...39a Kun ett av tre barn hittil, det barnet ble sykt i for to dager siden. Så det er jo potensielt to barn og to voksne til som skal være ferdig spydd innen tirsdag/onsdag 🥴 Anonymkode: 3841b...914
Luckiness Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Jeg hadde droppet med mindre det hadde gått en uke uten diaré/oppkast for alle. Hadde ikke tatt sjansen hvis noen er syk nå og noen ikke er blitt syk til julaften. Omgangssyke smitter så vanvittig fort. De klassiske 48t holder sjelden etter mine erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Hadde droppet det. Viruset lever jo lenge på overflater også.. Anonymkode: 64ac5...ced
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kun ett av tre barn hittil, det barnet ble sykt i for to dager siden. Så det er jo potensielt to barn og to voksne til som skal være ferdig spydd innen tirsdag/onsdag 🥴 Anonymkode: 3841b...914 Da hadde jeg glatt droppet det! Anonymkode: b55fb...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå