Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger ny telefon og er usikker på hvilken jeg skal velge. Trenger en telefon som jeg kan bruke google foto da jeg allerede har android telefon om det har noe å si?? 

Viktig at den har bra kamera og lang batteritid.. 

Er det slik at man kan ha iphone i flere år eller må man bytte etter et år pga kvalitet? 

Anonymkode: e3d8a...0c7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, jeg trenger ny telefon og er usikker på hvilken jeg skal velge. Trenger en telefon som jeg kan bruke google foto da jeg allerede har android telefon om det har noe å si?? 

Viktig at den har bra kamera og lang batteritid.. 

Er det slik at man kan ha iphone i flere år eller må man bytte etter et år pga kvalitet? 

Anonymkode: e3d8a...0c7

Iphone er vel blant de telefonene som har best levetid på markedet, og som har lengst støtte for oppdatering og ny programvare.

Jeg har hatt iPhone Xs Max i 4 år, før det hadde jeg 6eren like lenge, så iPhone kan man fint ha lenge, de holder.

Du sier ingenting om pris, men Iphone 13 pro og 14 pro har overlegen batteritid i tester, kamera på sistenevnte er også i toppklassen.

Google foto kan du bruke på både Android, IOS (iphone) og Google Pixel. Det er mulig å få Google apper som Google foto til alle smart-telefoner.

Endret av Blueberrymuffin
Skrevet

Kommer det julesalg på Google Pixel 6a, 7 eller 7 pro så er det bare å hoppe på.

Fikk 7 pro hos elkjøp til 6500,- under black week da med abo fra Ice som trakk fra 3000,- fra opprinnelig 9500,-

6a var på salg til 3000,-, men selv til 4500,- er den et meget godt kjøp.

Les noen tester :) 

• Nyttig 1
Skrevet

iPhone13 nå og den tar knallbra bilder mot 8ern gjorde. Bra på batteritid også, 8ern holdt i nesten 4 år, hvor lenge denn holder blir spennende å se.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Pixel 7! Kamera og batteri var hovedgrunnene til at jeg gikk for den. 

Anonymkode: 7a7c9...545

• Liker 1
Skrevet

Samsung galaxy til under 1500 skal kunne vare i 5 år. Fås hos elkjøp. Det er ikke nødvendigvis slik at iphone eller dyre telefoner er bedre. Alt avhenger av hvor fint du behandler telefonen.

Anonymkode: 68de9...c8b

Skrevet

Bruker fremdeles min iPhone 8, og den fungerer aldeles utmerket.

I forhold til min far som bruker android har jeg fått mye mer valuta for pengene. Hans tlf får ikke lengre nye oppdateringer, etter ca 3 år. Min støttes fremdeles.

Anonymkode: 2f517...bea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...