Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en graviditetstest siden jeg hadde 5 dager forsinket mens. Det var såvidt en positiv strek der, men den var der. Har sikkert tatt 5 tester til og de er negative. (En smule utålmodig) er nå 7 dager forsinket og fortsatt negativ. 

bare lurer på om noen ha opplevd det samme og hva ble resultatet tilslutt? Er det fortsatt ett håp der?

Anonymkode: be3c2...9b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tok en graviditetstest siden jeg hadde 5 dager forsinket mens. Det var såvidt en positiv strek der, men den var der. Har sikkert tatt 5 tester til og de er negative. (En smule utålmodig) er nå 7 dager forsinket og fortsatt negativ. 

bare lurer på om noen ha opplevd det samme og hva ble resultatet tilslutt? Er det fortsatt ett håp der?

Anonymkode: be3c2...9b6

Du har mistet og om en stund så begynner du å blø

Anonymkode: edc89...b43

Skrevet

Kan jo være at den ene testen ikke var positiv. Når hadde du eggløsning 

Skrevet

29.nov hadde jeg eggløsning 

Skrevet

Da er du 10 dager forsinket...er du 100 prosent på at du hadde eggløsning?

Skrevet

Nei ikke i forhold til min syklus… Ja, tok eggløsningstest og den var super positiv.

Skrevet
Madelenk skrev (Akkurat nå):

Nei ikke i forhold til min syklus… Ja, tok eggløsningstest og den var super positiv.

Ok...for en positiv test viser bare at du kan få eggløsning... ikke at det vil skje. Så det kan være at du enten ikke harhat eggløsning....eller eggløsning senere

• Liker 1
Skrevet

Det kan hende.. men fortsatt flere dager forsinket og en positiv test. Bare syntes det er rart når alle andre blir negative.. da det er sjeldent en positiv test viser feil

Skrevet

Ja.. bare vet ikke hvordan jeg legger inn bilde her 😅

Skrevet

He he..skriv som du pleier...se ned såstpr der legg til fil. Klikk på den og klikk på bilde du vil ha.. dermed ok. Og send svar

Skrevet

Her kommer det bare "sett inn bilde fra URL"

men jeg bruker telefon, kanskje derfor 🤔 Har ikke data heller

Skrevet

Merkelig. Jeg får ikke den opp selvfølgelig🥴 ikke en annen måte jeg kan sende til deg?

Skrevet

Dessverre he he...var det en sånn blå strek test ( Clearblue) eller rosa test? 

Skrevet

lloyds pharmacy early pregnancy test 

fra apoteket 

Skrevet

Leste du testem mellom 5-10 minutter? Ikke etter 15 min?

Dessverre har mange opplevd å få strek på disse uten at de er positive 

Skrevet

Ja mellom 5-10 minutter. Den positive streken kom omtrent med en gang 

Skrevet

Ofte skal du ikke lese av før 3-5 min da man må vente til fargen går og setter seg. Men når tok du denne testen? Dato

Skrevet

Den ble positiv med en gang og har fortsatt ikke forsvunnet. Tok den 22.des med morgenurin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...