Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #21 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og det fordi det er en skjerm i mellom som fraskriver ansvar. Du hadde ikke sett noen i virkeligheten få et hei og så løpe av gårde med ansiktet gjemt. Men selv om dette foregår på alle medier ble det verre etter tinder, leste en artikkel om dette at mennesker blir mer og mer sett på som objekter så lenge interaksjonen er på Internett. Og det er ikke en hyggelig nyhet for mennesker som ikke er avstumpa. Anonymkode: bc629...59a Har du aldri opplevd at noen har gått fra en date? Var det ikke en ting i Friends allerede med Joey som sier "I never call back". Det er ikke noe nytt. Alt er mer tilgjengelig nå, så det gir jo flere måter å gjøre samme tingen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #22 Del Skrevet 23. desember 2022 3 minutter siden, LitenOgSkvetten said: Har du aldri opplevd at noen har gått fra en date? Var det ikke en ting i Friends allerede med Joey som sier "I never call back". Det er ikke noe nytt. Alt er mer tilgjengelig nå, så det gir jo flere måter å gjøre samme tingen på. Nei, det har jeg faktisk aldri opplevd og tror ikke det er normalt? Anonymkode: bc629...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #23 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det har jeg faktisk aldri opplevd og tror ikke det er normalt? Anonymkode: bc629...59a Jeg har opplevd det fra begge sider. Ofte bruker man en tynn unnskyldning som "Jeg må rekke en buss" eller noe lignende. Har også flere venner fra begge kjønn som har opplevd dette, så vil ikke si det er helt unormalt heller? Den beste måten å håndtere det på er "Fuck them" og så gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #24 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Unnskyld meg, men jeg er faktisk pen så jeg vil si at en kjekk mann er på mitt «nivå». Anonymkode: bfd90...f4c Derfor du blir ghostet? 😉 Anonymkode: 3542e...bef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #25 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Derfor du blir ghostet? 😉 Anonymkode: 3542e...bef Så fordi jeg mener jeg er pen, betyr det at det er fasiten på at jeg blir ghostet. Seriøst. Anonymkode: bfd90...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #26 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fordi jeg mener jeg er pen, betyr det at det er fasiten på at jeg blir ghostet. Seriøst. Anonymkode: bfd90...f4c Ikke mat trollene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #27 Del Skrevet 23. desember 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Unnskyld meg, men jeg er faktisk pen så jeg vil si at en kjekk mann er på mitt «nivå». Anonymkode: bfd90...f4c Sånn tenker mange, og du ender opp med å like samme menn som de fleste andre. Det store flertallet av menn på Tinder oppnår ingenting der, hvilket betyr at du i praksis har veldig mange konkurrenter om de du sikter mot. Det er rett og slett enkel matematikk, og ikke mer komplisert enn det. Anonymkode: bf2f6...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #28 Del Skrevet 23. desember 2022 Just now, LitenOgSkvetten said: Jeg har opplevd det fra begge sider. Ofte bruker man en tynn unnskyldning som "Jeg må rekke en buss" eller noe lignende. Har også flere venner fra begge kjønn som har opplevd dette, så vil ikke si det er helt unormalt heller? Den beste måten å håndtere det på er "Fuck them" og så gå videre. Har opplevd mange ganger at tinderdater enten ikke møter opp på avtalt date og jeg sitter som en pyntet idiot på restauranten/baren og/eller at de viser mye interesse på appen og så bare sletter meg når det nærmer seg tid for å møtes etter ukesvis av prat hvor de har stått for mye av initiativet. I virkeligheten har jeg aldri opplevd noe sånt under daten, menn har alltid vist interesse og at de er tiltrukket under fysisk møte. Inkludert tinderdater som jeg har møtt var veldig tilstede når vi først møttes. Men på appen var jeg bare en «ingen» man kunne «string along». Så den appen er bare søppel jeg holder meg unna Anonymkode: bc629...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #29 Del Skrevet 23. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Derfor du blir ghostet? 😉 Anonymkode: 3542e...bef Ikke bry deg om sånt tull, det er noe uattraktive menn har funnet opp som hersketeknikk at kvinner blir behandlet dårlig fordi de ikke velger menn som er under dem i «nivå» Anonymkode: bc629...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #30 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har opplevd mange ganger at tinderdater enten ikke møter opp på avtalt date og jeg sitter som en pyntet idiot på restauranten/baren og/eller at de viser mye interesse på appen og så bare sletter meg når det nærmer seg tid for å møtes etter ukesvis av prat hvor de har stått for mye av initiativet. I virkeligheten har jeg aldri opplevd noe sånt under daten, menn har alltid vist interesse og at de er tiltrukket under fysisk møte. Inkludert tinderdater som jeg har møtt var veldig tilstede når vi først møttes. Men på appen var jeg bare en «ingen» man kunne «string along». Så den appen er bare søppel jeg holder meg unna Anonymkode: bc629...59a Hvis man blir ghostet før daten er det en reell mulighet for at personen har fått kalde føtter og rett og slett ikke tør å møte deg fysisk. Det er det fint lite du får gjort noe med. Blir du ghostet etter daten er saken en helt annen, men du får heller ikke gjort noe med det. Jeg syns ikke appen er søppel, møtte min nåværende samboer der. Den er ikke "golden solution" for alle som vil ha kjæreste, men den er en av masse verktøy man har til disposisjon. Endret 23. desember 2022 av LitenOgSkvetten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #31 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke bry deg om sånt tull, det er noe uattraktive menn har funnet opp som hersketeknikk at kvinner blir behandlet dårlig fordi de ikke velger menn som er under dem i «nivå» Anonymkode: bc629...59a Også, man er som er regel en "ingen" for noen helt til litt ut i datingfasen. Å legge fremtidsplaner på/rundt første date er ikke nødvendigvis det lureste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #32 Del Skrevet 23. desember 2022 3 minutter siden, LitenOgSkvetten said: Også, man er som er regel en "ingen" for noen helt til litt ut i datingfasen. Å legge fremtidsplaner på/rundt første date er ikke nødvendigvis det lureste. Ja, men det sier litt om den andre likevel om den ikke respekterer at andre mennesker har en verdi og et liv. Å be noen holde av en lørdagskveld uten å møte opp er råttent og jeg hadde aldri hatt det i meg å gjøre noe sånt selv om jeg ikke hadde møtt personen enda, vel vitende om at han ventet på meg. Spesielt ikke etter å ha skrevet sammen i ukesvis. Jeg klarer ikke dehumanisere folk og dermed er ikke den appen noe for meg. Anonymkode: bc629...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #33 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, men det sier litt om den andre likevel om den ikke respekterer at andre mennesker har en verdi og et liv. Å be noen holde av en lørdagskveld uten å møte opp er råttent og jeg hadde aldri hatt det i meg å gjøre noe sånt selv om jeg ikke hadde møtt personen enda, vel vitende om at han ventet på meg. Spesielt ikke etter å ha skrevet sammen i ukesvis. Jeg klarer ikke dehumanisere folk og dermed er ikke den appen noe for meg. Anonymkode: bc629...59a Som jeg skrev over her; hvis noen dropper deg før dagen kan det være nervøsiteten eller selvtilliten som har tatt dem. Det er ikke ikke bra å tillegge folk de verste motivene når man ikke vet. Og, dating er best søn.-tor., ikke dager med fri dagen derpå 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #34 Del Skrevet 23. desember 2022 2 minutter siden, LitenOgSkvetten said: Som jeg skrev over her; hvis noen dropper deg før dagen kan det være nervøsiteten eller selvtilliten som har tatt dem. Det er ikke ikke bra å tillegge folk de verste motivene når man ikke vet. Og, dating er best søn.-tor., ikke dager med fri dagen derpå 😉 Tror neppe det gjelder samtlige av dem, uansett kunne man da ha skrevet at man var syk før oppmøte og så evt slette matchen etterpå, ingenting unnskylder å la noen vente på en. Siste jeg skrev med gjorde ikke dette faktisk, men han ba meg ut og ble «syk» en time før daten, og så masse tørrprat hvor jeg tok hintet og slettet matchen, var faktisk takknemlig for det fremfor å la noen vente ute og pyntet, det er trist og ydmykende. Men skal ta tipset om å ikke si ja en fredag eller lørdag igjen 👍🏻 Anonymkode: bc629...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 23. desember 2022 #35 Del Skrevet 23. desember 2022 Ts, du fremstiller det som at det er bare menn som holder på slik. Kvinner er like ille, det kan jeg skrive under på. Og sånn teoretisk, så vill jeg tro at mange kvinner er verre, da de ofte har mange flere å velge mellom. Da er sjansen, som mann på tinder, stor for at man ikke ender opp som første valget😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #36 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror neppe det gjelder samtlige av dem, uansett kunne man da ha skrevet at man var syk før oppmøte og så evt slette matchen etterpå, ingenting unnskylder å la noen vente på en. Siste jeg skrev med gjorde ikke dette faktisk, men han ba meg ut og ble «syk» en time før daten, og så masse tørrprat hvor jeg tok hintet og slettet matchen, var faktisk takknemlig for det fremfor å la noen vente ute og pyntet, det er trist og ydmykende. Men skal ta tipset om å ikke si ja en fredag eller lørdag igjen 👍🏻 Anonymkode: bc629...59a Neste gang du sitter trist og pyntet og har blitt "stood-up". Sett deg i baren og gjør en kveld ut av det, man vet aldri hva som skjer😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #37 Del Skrevet 23. desember 2022 Snakket med en i tre dager, lett og ledig, bli kjent spørsmål og om hva vi gjør også pratet vi litt om det... i dag slettet han meg. 🙄 Kunne ha skrevet "sorry men dette funker ikke, takk for praten og lykke til videre.". Altså trenger ikke mer enn det. Jeg trenger ingen dyp forklaring men et lite hade er høflig. Ikke bare borte ute av det blå. Anonymkode: 761ba...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #38 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fordi jeg mener jeg er pen, betyr det at det er fasiten på at jeg blir ghostet. Seriøst. Du nekter jo å ta innover deg det jeg har forsøkt å si til deg hele tiden. Det å si man selv er pen blir litt feil. Om du hører det ofte fra andre menn kan jeg tro deg, om det er din nærmeste familie eller nære venner vil dem alltid si du er pen. Problemet er om du f.eks er en 6 av 10 og mener du er pen (når du da bare er litt over snittet), og går etter menn som er 8+, vil du bli ghostet. Anonymkode: 3542e...bef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #39 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du nekter jo å ta innover deg det jeg har forsøkt å si til deg hele tiden. Det å si man selv er pen blir litt feil. Om du hører det ofte fra andre menn kan jeg tro deg, om det er din nærmeste familie eller nære venner vil dem alltid si du er pen. Problemet er om du f.eks er en 6 av 10 og mener du er pen (når du da bare er litt over snittet), og går etter menn som er 8+, vil du bli ghostet. Anonymkode: 3542e...bef Så om hun er pen og sier det så blir det litt feil? Jantelov much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa1988 Skrevet 23. desember 2022 #40 Del Skrevet 23. desember 2022 Opplever ghosting både på Tinder og i virkeligheten..... for 10 år siden fikk man i det minste et svar om at man ikke var interessert eller ikke føltes rett. Nå er det bare ghosting. Føler vi menn blir oftere ghostet enn kvinner. Men det er bare synsing fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå