AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg prøvde meg på Tinder, og vært der i ca to måneder. Hva er det med menn som gir uttrykk for at de liker deg (planlegger neste date, snakker om fremtiden), også slutter de å ta kontakt? Jeg bare skjønner det ikke…dette er snakk om menn fra 27-35 år. Anonymkode: bfd90...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Del Skrevet 23. desember 2022 Du finner alt mulig rart på Tinder. Er bare å bli hardhudet om du skal overleve. Anonymkode: a6923...1d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du finner alt mulig rart på Tinder. Er bare å bli hardhudet om du skal overleve. Anonymkode: a6923...1d9 Har skjønt det nå. Bare forstår ikke hvorfor. Er det ikke bare å være ærlig? Mister mye tillit til menn av å være på Tinder. Anonymkode: bfd90...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har skjønt det nå. Bare forstår ikke hvorfor. Er det ikke bare å være ærlig? Mister mye tillit til menn av å være på Tinder. Om du ser deg i speilet og kun sveiper på menn på ditt eget nivå så vil du finne mange bra menn. Men går du etter bare de flotteste, har dem så mange å velge mellom at dem velger deg bort for noen som er mer på deres nivå, og ghoster deg Anonymkode: 3542e...bef 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du ser deg i speilet og kun sveiper på menn på ditt eget nivå så vil du finne mange bra menn. Men går du etter bare de flotteste, har dem så mange å velge mellom at dem velger deg bort for noen som er mer på deres nivå, og ghoster deg Anonymkode: 3542e...bef Jeg syntes ikke jeg velger de fineste. Jeg går for kjekke menn, men ikke de med six pack og colgate smil. Anonymkode: bfd90...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #6 Del Skrevet 23. desember 2022 For å snakke av erfaring(jente som har ghosts andre før). De er ikke interessert, de tok seg bryet med å holde samtalen gående etter første date, men når date nummer to nærmer seg, så orker man bare ikke. Da er det lettere å kutte kommunikasjonen brått i stedet for å gå i gjennom hele bøtteballetten med å forklare hvorfor de ikke vil møte deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Del Skrevet 23. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om du ser deg i speilet og kun sveiper på menn på ditt eget nivå så vil du finne mange bra menn. Men går du etter bare de flotteste, har dem så mange å velge mellom at dem velger deg bort for noen som er mer på deres nivå, og ghoster deg Anonymkode: 3542e...bef Det har lite med utseende å gjøre. "Alle" ghoster, uansett hvordan de ser ut, hvor mye de tjener eller hva de interesserer seg for. Har gjort det selv, og er ikke stolt av det. Sist fordi jeg ble alvorlig syk og mistet jobben, og synes det var for flaut å snakke om. Da var det enklere å bare ikke ta kontakt igjen. Anonymkode: b0bb1...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg går for kjekke menn, Der er problemet. Finn noen på ditt eget nivå, average (som stort sett vi alle ligger på). Anonymkode: 3542e...bef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 23. desember 2022 #9 Del Skrevet 23. desember 2022 LitenOgSkvetten skrev (5 minutter siden): For å snakke av erfaring(jente som har ghosts andre før). De er ikke interessert, de tok seg bryet med å holde samtalen gående etter første date, men når date nummer to nærmer seg, så orker man bare ikke. Da er det lettere å kutte kommunikasjonen brått i stedet for å gå i gjennom hele bøtteballetten med å forklare hvorfor de ikke vil møte deg igjen. Brått for deg, men utrolig dårlig gjort å sette andre i en så usikker situasjon. Egoistisk. Det hadde da blitt lettere for begge parter med en liten og klar setning om at det avsluttes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #10 Del Skrevet 23. desember 2022 visp skrev (1 minutt siden): Brått for deg, men utrolig dårlig gjort å sette andre i en så usikker situasjon. Egoistisk. Det hadde da blitt lettere for begge parter med en liten og klar setning om at det avsluttes. Jeg har prøvd det før også. "Hei, jeg er ikke interessert i å se deg igjen." For meg virket det som om det trigget like så mye usikkerhet som en "ghost". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 23. desember 2022 #11 Del Skrevet 23. desember 2022 LitenOgSkvetten skrev (4 minutter siden): Jeg har prøvd det før også. "Hei, jeg er ikke interessert i å se deg igjen." For meg virket det som om det trigget like så mye usikkerhet som en "ghost". Jeg vet at mange menn er vanskelig å bryte med, men for å holde det relativt voksent burde man uansett prøve å gjennomføre hver gang. Dessuten er det vel sjeldent ansikt til ansikt etter et par dater, så det gjør det jo lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Del Skrevet 23. desember 2022 1 minutt siden, LitenOgSkvetten said: For å snakke av erfaring(jente som har ghosts andre før). De er ikke interessert, de tok seg bryet med å holde samtalen gående etter første date, men når date nummer to nærmer seg, så orker man bare ikke. Da er det lettere å kutte kommunikasjonen brått i stedet for å gå i gjennom hele bøtteballetten med å forklare hvorfor de ikke vil møte deg igjen. Ja, at latskapen trumfer høfligheten får man stadig flere eksempler på i dagens samfunn. Tinder får sånn sett fram det aller verste i folk. Anonymkode: 665fe...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #13 Del Skrevet 23. desember 2022 visp skrev (1 minutt siden): Jeg vet at mange menn er vanskelig å bryte med, men for å holde det relativt voksent burde man uansett prøve å gjennomføre hver gang. Dessuten er det vel sjeldent ansikt til ansikt etter et par dater, så det gjør det jo lettere. Jeg har brutt med både menn og kvinner, ingen skiller seg veldig ut i hvor vanskelig de er å bryte med. Det er mer individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #14 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, at latskapen trumfer høfligheten får man stadig flere eksempler på i dagens samfunn. Tinder får sånn sett fram det aller verste i folk. Anonymkode: 665fe...2ec Les svaret mitt over her. En liten setning gjør ikke saken bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #15 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har skjønt det nå. Bare forstår ikke hvorfor. Er det ikke bare å være ærlig? Mister mye tillit til menn av å være på Tinder. Anonymkode: bfd90...f4c Så hvis jeg er ærlig og sier at jeg ikke vil fortsette fordi at jeg syns du er kjedelig og jeg ikke finner deg tiltrekkende, er det virkelig noe du vil høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitalogy Skrevet 23. desember 2022 #16 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har skjønt det nå. Bare forstår ikke hvorfor. Er det ikke bare å være ærlig? Mister mye tillit til menn av å være på Tinder. Anonymkode: bfd90...f4c Det gjelder i like stor grad kvinner, så da må vi i så fall miste tilliten til folk. Når det er sagt, hvis du merker at det påvirker deg slik, bør du kanskje ikke være der? Da høres det ikke sunt ut for deg. Det sagt i beste mening altså, for du er i så fall i godt selskap. Endret 23. desember 2022 av Vitalogy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #17 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Der er problemet. Finn noen på ditt eget nivå, average (som stort sett vi alle ligger på). Anonymkode: 3542e...bef Unnskyld meg, men jeg er faktisk pen så jeg vil si at en kjekk mann er på mitt «nivå». Anonymkode: bfd90...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #18 Del Skrevet 23. desember 2022 Vitalogy skrev (13 minutter siden): Det gjelder i like stor grad kvinner, så da må vi i så fall miste tilliten til folk. Når det er sagt, hvis du merker at det påvirker deg slik, bør du kanskje ikke være der? Da høres det ikke sunt ut for deg. Det sagt i beste mening altså, for du er i så fall i godt selskap. Tror du har rett. Det er veldig ubehagelig. Skal slette Tinder… Anonymkode: bfd90...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 23. desember 2022 #19 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror du har rett. Det er veldig ubehagelig. Skal slette Tinder… Anonymkode: bfd90...f4c Ghosting skjer ikke bare på Tinder, det skjer på Messenger, WhatsApp, Sms og gammeldags telefon. Ghostingen er ikke et problem med appen, den trenger bare en form for kommunikasjon som brytes brått. Endret 23. desember 2022 av LitenOgSkvetten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #20 Del Skrevet 23. desember 2022 3 minutter siden, LitenOgSkvetten said: Ghosting skjer ikke bare på Tinder, det skjer på Messenger, WhatsApp, Sms og gammeldags telefon. Ghostingen er ikke et problem med appen, den trenger bare en form for kommunikasjon som brytes brått. Og det fordi det er en skjerm i mellom som fraskriver ansvar. Du hadde ikke sett noen i virkeligheten få et hei og så løpe av gårde med ansiktet gjemt. Men selv om dette foregår på alle medier ble det verre etter tinder, leste en artikkel om dette at mennesker blir mer og mer sett på som objekter så lenge interaksjonen er på Internett. Og det er ikke en hyggelig nyhet for mennesker som ikke er avstumpa. Anonymkode: bc629...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå