Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 #1 Del Skrevet 23. desember 2022 Hvert eneste år på lille julaften er vi vitne til at hovmesteren må drikke for alle grevinnens døde venner, og når han er dritings, blir det insinuert at han utnyttes seksuelt av sin arbeidgiver. Bør vi kansellere grevinnen og hovmesteren? Jeg mener nei da, selv om dette ikke hadde vært en sketsj som kunne vært laget i år. Jeg tror ikke jeg hadde likt den selv heller om den ble laget i år, men jeg mener at om man kjenner historien og forstår forskjell på tøys og dokumentar, er det fortsatt morsomt når hovmesteren sier at han skal drepe katta. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 23. desember 2022 #2 Del Skrevet 23. desember 2022 Har aldri tenkt tanken. Det er en sketsj, og ikke mer seriøst enn andre humorinnslag eller revyer. Tar det for det det er. Det hadde dessuten blitt rabalder hvis det hadde blitt tatt av skjermen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 23. desember 2022 Hedda-78 skrev (2 minutter siden): Har aldri tenkt tanken. Det er en sketsj, og ikke mer seriøst enn andre humorinnslag eller revyer. Tar det for det det er. Det hadde dessuten blitt rabalder hvis det hadde blitt tatt av skjermen. Jeg hadde selv ringt rikskanalen om de hadde tatt den av skjermen, men den er jo litt problematisk 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Del Skrevet 23. desember 2022 Burde vært tatt av skjermen for lenge siden. Anonymkode: 3c2d8...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 23. desember 2022 Eller er Grevinnen dement, og hovmesteren burde ikke drikke på jobb? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 23. desember 2022 #6 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde vært tatt av skjermen for lenge siden. Anonymkode: 3c2d8...0fb Ja, cancelled. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. desember 2022 #7 Del Skrevet 23. desember 2022 Hvordan vet du at det ikke er han som utnytter arbeidsgiveren? Ingen av dem ser så voldsomt lidende eller uvillige ut der inne i sin felles tåkeheim... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 23. desember 2022 #8 Del Skrevet 23. desember 2022 De hadde sikkert hendene over dyna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Del Skrevet 23. desember 2022 Sketsjen er visjonær, et pek inn i framtiden. Kvinnens dominans, og mannen som hennes tjener. Den dagen kvinnene får forståelse av sin seksuelle overmakt, og bestemmer seg for å bruke den, til noe nyttig. Anonymkode: 6411d...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sketsjen er visjonær, et pek inn i framtiden. Kvinnens dominans, og mannen som hennes tjener. Den dagen kvinnene får forståelse av sin seksuelle overmakt, og bestemmer seg for å bruke den, til noe nyttig. Anonymkode: 6411d...353 Hva tror du tigerhodet betyr? Er det gøy at hovmesteren konstant snubler i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 23. desember 2022 #11 Del Skrevet 23. desember 2022 Gjensidig utnyttig og begge er fornøyde. Slapp helt av TS, dette trenger ikke bli din hjertesak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Del Skrevet 23. desember 2022 Helene1982 skrev (25 minutter siden): Hva tror du tigerhodet betyr? Er det gøy at hovmesteren konstant snubler i dette? At kvinner er et sovende rovdyr som kan vippe menn av pinnen ? Anonymkode: 15878...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 23. desember 2022 Macro skrev (25 minutter siden): Gjensidig utnyttig og begge er fornøyde. Slapp helt av TS, dette trenger ikke bli din hjertesak. Jeg gleder meg til i morgen. Da skal vi snakke om hvor kjipe Snipp og Snapp er mot Pluto. De er mobbere. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Del Skrevet 23. desember 2022 Hadde vært tatt av skjermen for lenge siden om rollene var snudd.... Anonymkode: 07878...c99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 23. desember 2022 #15 Del Skrevet 23. desember 2022 (endret) Helene1982 skrev (2 timer siden): Eller er Grevinnen dement, og hovmesteren burde ikke drikke på jobb? Ja sant 😅 Når jeg var ungdom syntes jeg at sketsjen var ganske trist, egentlig. Er grevinnen blind, dement eller bare ensom og i fornektelse? Det som er gøy er detaljene. Han som alltid krangler på at det er for lite i glasset, de forskjellige karakterene og ikke minst tigeren. Og ikke minst, hva skjedde egentlig på de fordums festene når kara var i live? Ble det gang-bang etter middag eller var det da sir Toby som «did his very best»? Tror ikke det var mister Pomeroy 🤯 🐯 Endret 23. desember 2022 av Bacteria 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #16 Del Skrevet 23. desember 2022 Helt på slutten kommer det tydelig frem at han veldig fornøyd med hvordan kvelden skal ende, så om hovmesteren utnyttes gjør han det med glede. Han tilbyr seg uansett å følge henne, så om han ikke hadde ønsket å fortsette kvelden ovenpå er det fullt mulig for han å bare ønske miss Sophie god natt, for selv å trekke seg tilbake. Miss Sophie har i denne situasjonen en del makt, i og med at hun er hans arbeidsgiver. Hun bekrefter uansett mange ganger i løpet av måltidet og før de går opp at hun vil gjøre dette akkurat slik som de pleier. Dette er altså to samtykkende voksne mennesker som har det litt gøy på sine eldre dager. Anonymkode: 0ff69...6c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 23. desember 2022 Bacteria skrev (Akkurat nå): Ja sant 😅 Når jeg var ungdom syntes jeg at sketsjen var ganske trist, egentlig. Er grevinnen blind, dement eller bare ensom og i fornektelse? Det som er gøy er detaljene. Han som alltid krangler på at det er for lite i glasset, de forskjellige karakterene og ikke minst tigeren. 🐯 Det er vel sir Toby som alltid vil ha mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #18 Del Skrevet 23. desember 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): Jeg gleder meg til i morgen. Da skal vi snakke om hvor kjipe Snipp og Snapp er mot Pluto. De er mobbere. 😂😂😂 Anonymkode: adda4...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #19 Del Skrevet 23. desember 2022 Vel det skjer vist hvert år, og han kunne for lengst bare servert vann til alle gjestene . De har tydelig ett forhold som går dypere enn hovmester og grevinne, kanskje de spiller rollespill, og dette er forspillet deres Anonymkode: 61d28...ad7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel det skjer vist hvert år, og han kunne for lengst bare servert vann til alle gjestene . De har tydelig ett forhold som går dypere enn hovmester og grevinne, kanskje de spiller rollespill, og dette er forspillet deres Anonymkode: 61d28...ad7 Men hvorfor ønsker hun at han skal være så full? Og hvordan var selskapet da sir Toby, Mr winterbottom, Admiral von schnider og mr Pomeroy levde? Hvor grisete er grevinnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå