Gå til innhold

Håret ble farger grått for å dempe gult, men ble for grått!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre for å begrense fargen? Var bedre med den gulskjæret enn at det ble så grått 😭

Anonymkode: df51e...38c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er denne fargen, om noen vet om tips på å få vekk fargen… 

Hørt Head&Shoulders kan ta noe av fargen?

1C525F31-8DA6-4B2B-AEBA-57535A67522E.png

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er denne fargen, om noen vet om tips på å få vekk fargen… 

Hørt Head&Shoulders kan ta noe av fargen?

1C525F31-8DA6-4B2B-AEBA-57535A67522E.png

Den har jeg og brukt før! 😅 Ble ganske grått rett etterpå, sånn skikkelig mørk grått, men hos meg så falmet det ganske fort etter noen vask. Kanskje bare prøve å vaske håret mange ganger på rad?

• Liker 1
Skrevet

Head and shoulders tar en del, også har jeg kjøpt en rense sjampo på Vita fra Lee Stafford som var overraskende god.. var så dum å farget håret lilla, men ble rosa og det liker jeg ikke 🙈 og fargen falma ganske bra med denne, skulle tro den gjorde jobben med gråskjæret 🙂

Skrevet

Jeg tok kalde striper forrige fredag og angret skikkelig etterpå fordi jeg så ut som en bestemor, helt seriøst!! Men etter 3-4 vask så det myyye bedre ut. Frisøren sa de kom til å være veldig harde ut med en gang, men at de ville være bra etter ei uke. Og det stemte👍

Anonymkode: 01736...c48

Skrevet

Tilsett varme pigmenter. En toner eller hårmaske med pigmenter feks gyllen blonde. 

Anonymkode: 5a46b...247

Skrevet

Kjøp deg en rensesjampo, og etter en ukes tid og noen hårvask, så vil det verste være borte.

Anonymkode: 55413...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...