Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skilte meg og har ny kjæreste , samboer og vi har barn begge to. Første julen vi feire sammen men alt føles feil, jeg bare sitter  å ønsker meg tilbake til det vanlige trygge og felles greiene med barna med eksen…. Er dette vanlig?

Anonymkode: 1d378...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skilte meg og har ny kjæreste , samboer og vi har barn begge to. Første julen vi feire sammen men alt føles feil, jeg bare sitter  å ønsker meg tilbake til det vanlige trygge og felles greiene med barna med eksen…. Er dette vanlig?

Ja det er nok ganske vanlig, bare for min del i år er jeg glad jeg slipper å feire jul i lag me han min... Er du dame eller mann? 

Anonymkode: 9578c...5f3

Skrevet

Dame…

Skrevet

Helt vanlig. Det er jul, man blir nostalgisk og tenker på det som kunne ha vært. Det går over. 

Anonymkode: e9088...8cb

• Hjerte 1
Skrevet

Like vanlig som uvanlig. Altså, dette er livet, vi må ta det som det kommer. Jeg har hatt mengder av motgang selv, men også mengder av medgang. Poenget er, gjør det beste ut av det. Valg er tatt. Men det er lov å ha følelser og tanker, om det som var, kunne vært, osv. Har de samme selv innimellom, ti år senere, men vet rasjonalt at det var rett<. Bare kjenn på følelsene dine du, de er dine og du har lov til å føle de.. og det er naturlig. God Jul. klem ❤️ 

Anonymkode: d78c3...741

• Liker 1
Skrevet

Det er gjerne gode minner som dukker opp. Dere hadde jo gode tider hvor dere fungerte bra sammen. Som du har gode minner fra. F.eks juleminner. Men det ER fortiden. Hadde dere feiret jul sammen rett før bruddet, så hadde det ikke blitt fullt så fint minne. Minnene lurer deg til å tro at det kunne vært så bra i DAG.

Anonymkode: 77fc5...bc1

• Liker 1
Skrevet

Er nok ikke bare julen… har savnet alt siden august… det river i hele meg, jeg ønsker han bare tilbake, den fine familien vår😔

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er nok ikke bare julen… har savnet alt siden august… det river i hele meg, jeg ønsker han bare tilbake, den fine familien vår😔

Tror du han også ønsker dette? Hvem ville gå? Det finnes jo solskinnshistorier der par finner tilbake til hverandre.

Anonymkode: 2610f...56d

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor ble det slutt?

Var det han som forlot deg?

Er du sikker på at du ikke bare husker de gode minnene, og har glemt hvorfor forholdet ikke fungerte?

Anonymkode: 77fc5...bc1

Skrevet (endret)

Hmmm

Endret av Tingeling39
Glemte være anonym
Skrevet

Vært gift i 12 år, vært sammen i 15. vi har barn sammen og har hele veien samarbeidet godt med dem. Jeg gikk fordi jeg trodde jeg trengte spenning og angrer samme dag jeg flyttet ut men følte jeg aldri hadde noe valg .. jeg knakk sammen da han ga meg en klem lille juleaften og brast ut med at jeg savner han, livet og alt.. han begynte selv gråte å måtte dra.. 

• Hjerte 2
Skrevet

Ingenting er satt i stein, du kan jo se om har en tjangs med eksen igjen da.

Uansett burde du kanskje å revurdere forholdet med han nye, det virker ikke som det er han du vil være sammen med uansett. 

Anonymkode: 318e3...9e3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2022 den 17.53):

Huff, kjenner på det jeg også. Tenker at dersom jeg hadde gått fra min nye mann, så kunne jeg vært med eksen og ungene i jula.. Vet at jeg og eksen sikkert aldri hadde fått det til å fungere igjen, men dette med jula får meg til å bli så utrolig usikker på valgene jeg har tatt. Får sykt dårlig samvittighet overfor han nye, som er en fin mann. 

Men mange ganger i desember har jeg grått fordi alt er så sårt.. Det er så trist å ha ungene halve tiden. Kjenner vel ekstra på det denne måneden. 

Har ingen svar til deg, men ville bare si at det er flere av oss ❤️

Anonymkode: 4a841...bc8

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2022 den 11.25):

Kjenner meg igjen. Eneste jeg vil er å ha familien tilbake slik den var 

Anonymkode: f8ef4...cfa

• Hjerte 2
Skrevet

Dette er også min første jul etter samlivsbruddet, og jeg kjenner på akkurat det samme. .Selv om det var jeg som valgte å gå. Tenker på alle de 14 julene vi har hatt sammen med våre 3 barn, og savner veldig å ikke kunne feire sammen som en ordentlig familie. Savner å spise julefrokost sammen, kveldskos med julefilmer osv. Vet uansett at jeg tok det rette valget - for meg, selv om samvittigheten ift barna og x holder på å ta knekken på meg😓

Anonymkode: 0121b...5fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2022 den 11.25):

Stor klem til deg❤️❤️

Anonymkode: 0121b...5fc

Skrevet

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre… jeg er helt knust. Har ikke fungert hele julen, bare gråter og gråter.. klarte såvidt gjennomføre juleaften for barna men etterpå bare vondt… orker ikke tanken på ikke få tilbake livet mitt😭😭😭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...