Gjest Lea Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jei kjeder mei noe såå forferdlig asså! Det reine-plasker ute og datakompjutrmasjinen min er helt krakilsk. Hvis jei ikke skriver eller klikker hele tiden så fryser hele dingsen og vil ikke gjøre noe som helst. Så da tok jei en tur på sjatten da, fordi atte der var Torgny, men han ville ikke svare mei. Så da skrev jei ut en hel side helt for mei selv. Men nå går jei snart på veggene her! Er det for pjokkern ingen andre som kjeder seg på freda'skvelden??? Er alle ute og singing and dancing in the rain eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 nå spiser jeg sjokoladepudding og kan derfor skrive bare med en hånd. ingen store bokstaver her nei... kan det ikke skje noe snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 *snapper sjokoladepuddingen fra Lea og traver avgårde* YIIIIIIIHAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. oktober 2002 #4 Del Skrevet 25. oktober 2002 Liiitagooo! Kom tilbake med sjokoladepuddingen min! Rampeku! :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 25. oktober 2002 #5 Del Skrevet 25. oktober 2002 *fosser tilbake på surfebrettet og overleverer Lea bollen med sjokoladepudding, - TOM!* Takk Lea! Det smakte godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. oktober 2002 #6 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hehe... lurte deg godt nå. Det var jukse-felle-sjokoladepuddingen du tok! Satte ut åte for gærne kuer jeg vet du. Straffen min er at jeg nå er dødskvalm og METT! Tror ikke at det blir noe av middagen i kveld (ja jeg spiser desserten først jeg). Så erta-berta-litago..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 25. oktober 2002 #7 Del Skrevet 25. oktober 2002 Du er ikke den eneste som kjeder deg... Typen er på byen og her sitter altså jeg :evil: Men heldigvis fant jeg JUULEBRUS i butikken idag, så nå sitter jeg og drikker meg glugg ihjæl :D Henna -som lurer på hva man skulle gjort uten julebrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. oktober 2002 #8 Del Skrevet 26. oktober 2002 Fyttekatta Lea!! Dette var dårlig gjort!!! :evil: *freser og spytter sagspon som ser ut som sjokoladepudding* Smakte som surfingbrettet mitt jo!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 26. oktober 2002 #9 Del Skrevet 26. oktober 2002 J hr funet ut at j ska begyne og drope ale overfldie bokstavr (særli dise dume dobeltkonsonantene) å fjollate tein som koma å punktum osv!!!!!desuten ska j slute m melomrom etr utropstein (som foresten r utroli qlt!!!!!). smilys r oxo festli!!! :D :D :D :D :D ha n finfin dag, dre!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2002 #10 Del Skrevet 26. oktober 2002 jeg kjeder meg på JOBB ......idag er det Lørdags ettermiddag..og jeg skal jobbe i...tja 4,5 time til..det føles ut som tre milleniumer til ... jeg har vondt i halsen..så sjokoladepudding fristet ikke..noen som vil ha en doc..? *delsemedseg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå