Gå til innhold

Flere som har fått julen spolert pga influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smitten kom akkurat tidsnok til at alt skulle bli ødelagt. Fy så forbannet jeg er!  Hver desember måned eksploderer det plutselig med sykdommer fra A-Å. Som kommer fra hvor??

Jeg har vært syk nå på 6 dagen, og har ikke fått utrettet noe. En hel familie er rammet av at jeg ligger nede..

Føler jeg er den eneste som har det slik nå, så måtte bare blåse ut😅

Anonymkode: c2747...178

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke influensa, men corona. Jeg er også på sjette dagen og lagde akkurat en tråd om at jeg må løpe på do hele tiden. Det gir meg virkelig god julestemning kan du tro!

Anonymkode: ab742...9b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke influensa, men corona. Jeg er også på sjette dagen og lagde akkurat en tråd om at jeg må løpe på do hele tiden. Det gir meg virkelig god julestemning kan du tro!

Føler meg deg❤️ 
Jeg har ingen matlyst, og er småkvalm hver dag..  Får ingen glede av julematen som jeg har gledet meg til i et helt år😅 Tenk, alt dette revet bort pga sykdom..

Klem fra TS

• Hjerte 1
Skrevet

Føler med deg! Ligger her på sofaen med feber, snørr, gørr og diare! God jul!

Huset er ryddig, og sånn ok rent. Eneste som mangler er julekaker. Men det blir jul selv om kakene mangler. Så lei sykdom!!!

Anonymkode: df58d...544

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Føler meg deg❤️ 
Jeg har ingen matlyst, og er småkvalm hver dag..  Får ingen glede av julematen som jeg har gledet meg til i et helt år😅 Tenk, alt dette revet bort pga sykdom..

Klem fra TS

Stor klem til deg :klem:

Nå håper jeg å være frisk på nyttårsaften!

Skrevet

Det er mange som hvert år blir syk til jul. Langt fra uvanlig. 

Anonymkode: dfd4c...95a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jepp, influensa her også. Tett nese og vondt å puste 

Skrevet

Har akkurat målt tempen på 12-åringen, til 39,3. Klager over hodepine, håper søvn og paracet gjør at morgendagen blir bedre! ❤️

God bedring til alle syke! 

Anonymkode: b3f84...d0a

Skrevet

Covid her. Blir dermed alene i jula, uten julemiddagen til mor 😭

Anonymkode: 94eec...caa

• Hjerte 2
Skrevet

Et spm: hva er symptomene på covid nå? Bør jeg teste 12 åring med feber og hodepine? 

Skrevet

Etter nesten tre år var det min tur med covid. Det verste er at jege har mistet all smak og luktesans. Har laget sylte og lammerull. Ribba er ferdig krydret . I kveld skal vi ha spekemat. Og jeg kjenner ingenting. 

Det er kjipt. 

Vi må også avlyse familiemiddager siden jeg er syk. 

Blah, syns synd i meget selv. 

Anonymkode: 00920...15f

Skrevet

God bedring alle sammen ❤️ jeg hadde influensa/ korona (testet ikke) i midten av november heldigvis. 

Anonymkode: 3ad7b...b5a

Skrevet

Covid 19 her..... skulle egentlig bort, men det gikk i vasken. :tree:

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Et spm: hva er symptomene på covid nå? Bør jeg teste 12 åring med feber og hodepine? 

Jeg våknet av sterkere og sterkere huepine om natta, pluss at jeg svettet veldig mye. Skjedde tre ganger, så ringte fastlegen og fikk videotime. Har hostet i 3 uker her, så nå går jeg på Cozylan. Ikke noe godt, men det finnes andre medisiner  for barn hvis du må til legen med han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter nesten tre år var det min tur med covid. Det verste er at jege har mistet all smak og luktesans. Har laget sylte og lammerull. Ribba er ferdig krydret . I kveld skal vi ha spekemat. Og jeg kjenner ingenting. 

Det er kjipt. 

Vi må også avlyse familiemiddager siden jeg er syk. 

Blah, syns synd i meget selv. 

Anonymkode: 00920...15f

Samme her. Nå var det min tur med covid. Har vært flink til å holde meg unna hele tiden, men så ble jeg smittet av datteren som ble smittet på jobb. 

Heldigvis har piggtråden i halsen løst seg opp, så den er ikke så vond lengre, men julematen går jo ad undas i år. Gidder ikke lage mat engang, for det smaker jo absolutt ingenting. Datteren min og jeg har blitt enige om å lage julemiddagen når smaksløkene mine har blitt friske igjen. 

Heldigvis var det ikke så viktig med julaften for oss i år, siden det bare er meg og datteren. Vi får med oss Tre Nøtter til Askepott og litt julestrømpe til henne i hvert fall. Jeg bryr meg ikke siden ingenting smaker noenting akkurat nå. (Hun fikk covid først, men hun har ikke like fæle symptomer som meg heldigvis).

Anonymkode: 4dabf...103

Skrevet

Nei men den stakkars faren min har fått matforgiftning , så imorgen på julaften blir det ovnsbakt kalkufilet med kokt ris til han:) 

• Hjerte 1
Skrevet

Her er det Covid som er problemet. Det er 4 uker siden jeg testet positivt. Jeg var veldig syk i 3-4 dager. Så har jeg kommet meg, men ikke blitt frisk. Jeg er svimmel og utmattet. Har ikke klart å gjøre noen juleforberedelser. Så her blir det en stusselig jul uten julepynt, julegaver eller julemat. 

Anonymkode: b8abe...058

• Hjerte 2
Skrevet

SLutt og klag og tenk på at det tross alt er forbigående, går an å ta en julefeiring litt senere. Finns mange som er kronisk syke som ikke har den muligheten. 

Anonymkode: 090c4...577

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Korona på dag 13 her. Er heldigvis gift, så mannen har ordnet de siste gavene, tatt en lett  julevask sammen med ungene og hatt regien på pynting i dag.

Fikk forsåvidt et litt annet perspektiv på ting i går da jeg ble sendt fra legevakta til sykehuset med mistanke om blodpropp i lungene. Da var jula brått mye mindre viktig.

Anonymkode: f4602...cd8

• Hjerte 4
Skrevet

Jeg er frisk fra infeksjoner i dag, men hvem vet hva jeg (og de andre som skal spise middag her i morgen) våkner opp med i morgen. Jeg har gang på gang tidligere i livet vært syk i nettopp jula, det var typisk. Men de siste årene har jeg heldigvis holdt meg frisk (bank i bordet)!

God bedring til alle som er syke! Håper dere orker å sitte oppreist ved matbordet i morgen i alle fall. Synd å gå glipp av den middagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...