AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg sliter mye med kvalme grunnet sykdom. Jeg har fått resept på Afripan men har ikke prøvd enda. Har noen erfaringer de kan dele? Jeg leste noen som ble mye kvalmere av det. Da er jeg like langt, liksom.. Anonymkode: 8b139...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg ble kvalmere, men fikk beskjed om at det var uvanlig, så det går nok bra. Anonymkode: c4681...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 23. desember 2022 #3 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg opplevde ikke mer kvalme eller andre bivirkninger. For meg var Afipran helt topp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Del Skrevet 23. desember 2022 Tar kvalmen. Blir trøtt, men det er det. Anonymkode: 25dde...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 23. desember 2022 #5 Del Skrevet 23. desember 2022 Kvalmen forsvinner. Jeg fikk det etter en operasjon i fjor. Fungerte fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. desember 2022 #6 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg fikk det pga svangerskapskvalme og oppkast. Afipran fungerte strålende på meg. Kunne plutselig spise igjen og beholde maten i magen i tillegg. Verdifullt for en som meg, som var minst 10 kg undervektig da jeg ble gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Del Skrevet 23. desember 2022 Fikk det på sykehuset når jeg reagerte med oppkast på en medisin. Fungerte kjempebra for meg. Anonymkode: 1855c...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Del Skrevet 23. desember 2022 Fungerer bra og ingen bivirkninger. Anonymkode: fd0a1...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Del Skrevet 23. desember 2022 Min erfaring er at det er ett forferdelig legemiddel når det kommer til bivirkninger. Jeg får ukontrollerte myskelrykninger samt bevegelsestrang. Anonymkode: 67990...60c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Min erfaring er at det er ett forferdelig legemiddel når det kommer til bivirkninger. Jeg får ukontrollerte myskelrykninger samt bevegelsestrang. Anonymkode: 67990...60c Jeg får angst og indre uro. Klatrer nesten på veggene. Ondansetron er et mye bedre legemiddel. Jeg jobber på anestesi og vi bruker ikke afipran lenger. Anonymkode: 837c7...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2022 #11 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg har også gode erfaringer med den, tar kvalmen raskt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. desember 2022 #12 Del Skrevet 23. desember 2022 Jeg fikk det som stikkpiller da jeg hadde magekatarr. Funket som ei kule 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Del Skrevet 23. desember 2022 Får en del bivirkninger, men jeg er så mye kvalm at det er enkelte ganger verdt det fordi jeg bare ikke orker å være kvalm mer. Grunnet bivirkningene får jeg ofte ondansentron (zofran) i stedet, men til og med jeg som har løs mage blir forstoppet av den, så tar isåfall bare 4 mg av den og så er den jo mye dyrere da. Anonymkode: 86fb9...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå