Queen BB Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 (endret) Er det turn off hvis jenter sender meldinger til en de prater med hver dag? Hadde du blitt plaget av det som mann? Eller flere ganger om dagen generelt ? Endret 23. desember 2022 av Queen BB
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Det blir masete ja Anonymkode: 0411d...7ea 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Flere ganger om dagen er minimum. Mindre enn det, så hadde jeg tenkt at hun ikke brydde seg. Anonymkode: 94520...013 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 Jeg gidder ikke hvis det blir for mye mas. Tenker "high maintenance" og det er uaktuelt for noe fast. Anonymkode: 2c673...f8d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Mye tomprat er bare stress, og jeg synes det er veldig turn-off når damer gjør det. Har inntrykk av at andre menn synes det samme, da anekdotiske bevis i form av at masete kvinner i nærområdet forblir single. Anonymkode: ffa37...207 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Jeg kan gå lenge uten å sende melding. Har mer fått litt andre veien, at jeg er for lite på. Samtidig så liker jeg ikke småprat Jeg syns møtene er hyggelige og tiden man har sammen! Det er det som teller Anonymkode: 05250...516 1
Taluno Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 Det kommer jo helt an på relasjonen og kommunikasjon. Jeg har noen jeg sender meldinger med hver dag, og andre jeg knapt sender til.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg gidder ikke hvis det blir for mye mas. Tenker "high maintenance" og det er uaktuelt for noe fast. Anonymkode: 2c673...f8d Om hun sender mannen meldinger hver dag er hun ikke high maintenance. Da er hun et par nivå under han og kjører på med alt hun har. Åpenbart har da mannen mulighet å få bedre kvinner så denne desperate middelmålige dama blir bare tacky. En dame som vet hva hun er verdt spammer ikke ned fyren Anonymkode: bdf77...189 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Du har jo tidligere vist frem hva slags meldinger du sender. Så alt over 1 blir masete. Anonymkode: 7db34...1c2 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har jo tidligere vist frem hva slags meldinger du sender. Så alt over 1 blir masete. Anonymkode: 7db34...1c2 Word Anonymkode: 0411d...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 Det kommer jo an på hvor mange han sender tilbake. Det er ikke noe fasit, men greit med en balanse. Ikke send mange nye meldinger før du får svar på den første du sendte. Hvis du sender fire meldinger for hver melding han sender, kan du med fordel ta det litt mer med ro... Anonymkode: a3fde...4a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 55 minutter siden, AnonymBruker said: Word Anonymkode: 0411d...7ea Hater Anonymkode: bd1c6...9eb
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #13 Skrevet 24. desember 2022 Queen BB skrev (10 timer siden): Er det turn off hvis jenter sender meldinger til en de prater med hver dag? Hadde du blitt plaget av det som mann? Eller flere ganger om dagen generelt ? Er ikke mann men kvinne. Hadde blitt sprø av slik masing. Vi lever jo et liv alle sammen, jobb og privat, har ikke tid å sitte med mld hele tiden, man må da kunne leve i nuet også. Roe deg ned litt og ha en god Jul ❤️ Anonymkode: 87c4e...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #14 Skrevet 24. desember 2022 Det interessante her er jo at det ofte er mannen som har lagt opp til hyppige meldinger og så plutselig begynner å klage fordi han nå har fått kvinna til å tro at det er ønskelig med meldinger. Ikke ta kontakt med ei dere egentlig ikke er så gira på. For hennes skyld. Ofte kan dere takke dere selv for å ha havnet i situasjonen, dere klager, og så nyter dere i all hemmelighet at hun er blitt interessert. Mannfolk ass! Anonymkode: 2a82a...685
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #15 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du har jo tidligere vist frem hva slags meldinger du sender. Så alt over 1 blir masete. Anonymkode: 7db34...1c2 Synes hun er god på menneskelige relasjoner. Hun er bare uheldig med de mennene hun treffer. Anonymkode: 821a3...563
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #16 Skrevet 24. desember 2022 Fins ikke noen regel for sånt. Noen menn trenger mye oppmerksomhet, andre trenger ikke det og mener det aller meste er mas. De sistnevnte er som regel svært lite hyggelige personer å være kjæreste med, så finn noen som liker "maset" ditt. Anonymkode: 2a88e...78f
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #17 Skrevet 24. desember 2022 Når jeg er forelsket vill jeg prate hele tiden så må bare finne en mann som liker meg like godt som jeg liker han 😊 Anonymkode: e64c6...e66 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #18 Skrevet 24. desember 2022 Queen BB skrev (På 23.12.2022 den 15.13): Er det turn off hvis jenter sender meldinger til en de prater med hver dag? Hadde du blitt plaget av det som mann? Eller flere ganger om dagen generelt ? Oh lord. Jeg hadde blitt svett. Hater å melde hele tiden. Ja, jeg hadde blitt plaget. Har heller ikke på varsler på snap/messenger/insta/face etc. Anonymkode: 351f0...f3a
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #19 Skrevet 25. desember 2022 Om du sender hyggelige meldinger, og får mange hyggelige meldinger i retur, og hvis du ikke sender meldinger på noen timer, og han da sender deg 2-3 hyggelige meldinger, så setter han pris på hyppige hyggelige meldinger fra deg. Hvis du snakker om de toxic samtalene du har sitert i tråder her tidligere, så bør du ikke sende slike meldinger i det hele tatt! Men her er det innholdet i meldingene som er problemet! Hvis du sender meldinger til noen, og ikke han sender til deg når du ikke sender til han (med mindre du har kommet med anklager som han må forsvare seg mot), så sender du for mange meldinger. Et triks er å ikke sende mer enn én melding om dagen. Og utover det kun svare på spørsmål han stiller, eller gi komplimenter tilbake når han gir til deg i starten. Da ser du ca hvor mange meldinger han synes er ok, og så kan du holde deg på ca det. Da kan dere ut over det prioritere å treffes eller ta hyggelige telefonsamtaler. Om det bare er krangling, bør dere vurdere om dere passer sammen, eller om dere bør forbedre kommunikasjonsskillsa deres. Anonymkode: 76c1a...1d4 2
Nåleputa Skrevet 25. desember 2022 #20 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det interessante her er jo at det ofte er mannen som har lagt opp til hyppige meldinger og så plutselig begynner å klage fordi han nå har fått kvinna til å tro at det er ønskelig med meldinger. Ikke ta kontakt med ei dere egentlig ikke er så gira på. For hennes skyld. Ofte kan dere takke dere selv for å ha havnet i situasjonen, dere klager, og så nyter dere i all hemmelighet at hun er blitt interessert. Mannfolk ass! Anonymkode: 2a82a...685 Takk, den trengte jeg ♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå