Gå til innhold

Hvilke type kvinner beundrer du?

Anbefalte innlegg

Jeg beundrer de som er sosialt sterke og som bidrar som ‘lim’ i lokalmiljøet sitt. Hun som inviterer bredt, deler info om arrangementer på Facebooksiden til klassen og sier ‘takk’ ofte og mye. Som ikke klager på sløve og sutrete foreldre, men som bare tar omfattende sosialt ansvar. 

Anonymkode: d3708...400

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1642377-hvilke-type-kvinner-beundrer-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sentralbanksjefen. 
Råintelligent og skjønner rollen sin. 

Ikke minst for at hun søkte jobben når hun visste NATO-sjefen også gjorde det. Det har virkelig inspirert meg. 💪🏻💪🏻💪🏻

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Annonse

Da beundrer du type kvinne jeg var tidligere. Jeg har derimot betydelig større respekt og beundring for meg selv etter at jeg satte foten ned, og ikke lenger aksepterer alt mulig tull, egoisme og latskap fra andre med alt for mye forståelse og velvilje til å veie opp for dem som ikke selv bidrar praksis eller sosialt. 

Anonymkode: 91a15...333

• Nyttig 1
Sprite skrev (2 minutter siden):

Beundrer ingen. 
om jeg skal beundre noen så blir det meg selv for å ha stått i alt dritet jeg har og fortsatt er oppegående 

Hvorfor beundrer du ingen? Eller lar deg inspirere i hvert fall. Gir jo masse gratis læring. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg beundrer de fleste, fra dem som elsker sladder, har for mye plastiske operasjoner eller selger sex selv om de ikke er pukka nødt. 

Anonymkode: 243b3...7bb

Du beundrer de to første kategoriene der fordi…? 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sentralbanksjefen. 
Råintelligent og skjønner rollen sin. 

Ikke minst for at hun søkte jobben når hun visste NATO-sjefen også gjorde det. Det har virkelig inspirert meg. 💪🏻💪🏻💪🏻

Ja, fytti. Så utrolig bra å ha ei skikkelig grepa dame i den stillingen akkurat nå. 
Som skal stå der og forklare hvorfor renta skal opp… Det er litt av en jobb. 
Mye bedre enn han Oljefondsjefen som helt åpenbart er høy på seg selv. 

Hun er virkelig et forbilde for meg. 

Jeg beundrer kvinner ( og menn for den del) som klarer å bryte den sosiale arven om de oppvokst i en dysfunksjonell familie. Da tenker jeg ikke nødvendigvis kun på at de har tatt utdannelse og "steget i gradene", men at de har gått i seg selv og tatt et oppgjør med eventuelt dårlige emosjonelle mønstre i livet. Da har de også et bedre grunnlag om de selv ønsker å sette barn til verden.

Anonymkode: 15915...086

• Liker 1
  • Hjerte 3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...