Gå til innhold

Slutte å gi gave til gudmor, folk som ikke gir tilbake.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kvinne 22 år

alle disse  årene har alltid gudmor gitt meg noe gave som er utrolig koseligt. Jeg begynte og å gi henne når jeg ble 16 år og hadde litt penger :) snakker aldri med gudmor utenom bursdag og jul da jeg fikk melding :) 

Men i år har jeg ikke hørt noe, tenker kanskje hun synes jeg er vell blitt litt for stor, jeg tenker i slike tilfeller at da slutter jeg også med å gi at da er man ferdige med det. Og heller kan sende en jule hilsen.

slutter dere å gi julegaver  til folk og venninner når de ikke gir?

Anonymkode: 3b93a...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, kvinne 22 år

alle disse  årene har alltid gudmor gitt meg noe gave som er utrolig koseligt. Jeg begynte og å gi henne når jeg ble 16 år og hadde litt penger :) snakker aldri med gudmor utenom bursdag og jul da jeg fikk melding :) 

Men i år har jeg ikke hørt noe, tenker kanskje hun synes jeg er vell blitt litt for stor, jeg tenker i slike tilfeller at da slutter jeg også med å gi at da er man ferdige med det. Og heller kan sende en jule hilsen.

Som gudmor tenker jeg oppdrag utført når de blir 18. Blir mange gaver for deg å handle til etterhvert også så det er vel greit at noen utgår?

Anonymkode: dd70b...9fd

Skrevet

Man gir ikke gaver fordi man får, man gir for å glede folk

Anonymkode: 4ad2b...3f2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei, kvinne 22 år

Jeg ville gitt om jeg følte at jeg ville gi av glede - som jeg gjør til alle. Jeg gir ikke fordi noen gir meg tilbake, eller slutter å gi hvis de ikke gir ett år. Merkelig holdning for meg. 

Anonymkode: 063de...e6a

• Liker 1
Skrevet

Min gudmor får fortsatt en liten oppmerksom hver jul, selv om jeg ikke nødvendigvis får noe av henne (varierer litt fra år til år). For meg er imidlertid gleden med å gi større enn en evt irritasjon av å ikke få noe tilbake

Anonymkode: a58a4...2ba

Skrevet

Jeg er ikke så glad i å få gaver. Men liker å gi. Altså ingen automatikk, gjør det du føler for. 

Anonymkode: 4b5c8...66f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...