AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Hei, kvinne 22 år alle disse årene har alltid gudmor gitt meg noe gave som er utrolig koseligt. Jeg begynte og å gi henne når jeg ble 16 år og hadde litt penger snakker aldri med gudmor utenom bursdag og jul da jeg fikk melding Men i år har jeg ikke hørt noe, tenker kanskje hun synes jeg er vell blitt litt for stor, jeg tenker i slike tilfeller at da slutter jeg også med å gi at da er man ferdige med det. Og heller kan sende en jule hilsen. slutter dere å gi julegaver til folk og venninner når de ikke gir? Anonymkode: 3b93a...89a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, kvinne 22 år alle disse årene har alltid gudmor gitt meg noe gave som er utrolig koseligt. Jeg begynte og å gi henne når jeg ble 16 år og hadde litt penger snakker aldri med gudmor utenom bursdag og jul da jeg fikk melding Men i år har jeg ikke hørt noe, tenker kanskje hun synes jeg er vell blitt litt for stor, jeg tenker i slike tilfeller at da slutter jeg også med å gi at da er man ferdige med det. Og heller kan sende en jule hilsen. slutter dere å gi julegaver til folk og venninner når de ikke gir? Anonymkode: 3b93a...89a Som gudmor tenker jeg oppdrag utført når de blir 18. Blir mange gaver for deg å handle til etterhvert også så det er vel greit at noen utgår? Anonymkode: dd70b...9fd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Man gir ikke gaver fordi man får, man gir for å glede folk Anonymkode: 4ad2b...3f2 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, kvinne 22 år alle disse årene har alltid gudmor gitt meg noe gave som er utrolig koseligt. Jeg begynte og å gi henne når jeg ble 16 år og hadde litt penger snakker aldri med gudmor utenom bursdag og jul da jeg fikk melding Men i år har jeg ikke hørt noe, tenker kanskje hun synes jeg er vell blitt litt for stor, jeg tenker i slike tilfeller at da slutter jeg også med å gi at da er man ferdige med det. Og heller kan sende en jule hilsen. slutter dere å gi julegaver til folk og venninner når de ikke gir? Anonymkode: 3b93a...89a Jeg ville gitt om jeg følte at jeg ville gi av glede - som jeg gjør til alle. Jeg gir ikke fordi noen gir meg tilbake, eller slutter å gi hvis de ikke gir ett år. Merkelig holdning for meg. Anonymkode: 063de...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Min gudmor får fortsatt en liten oppmerksom hver jul, selv om jeg ikke nødvendigvis får noe av henne (varierer litt fra år til år). For meg er imidlertid gleden med å gi større enn en evt irritasjon av å ikke få noe tilbake Anonymkode: a58a4...2ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Jeg er ikke så glad i å få gaver. Men liker å gi. Altså ingen automatikk, gjør det du føler for. Anonymkode: 4b5c8...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå