Gå til innhold

Jeg har sykt høy sexlyst, og det har ikke han🥺

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har   datet en mann i noen uker, er totalt 13 år mellom oss. Jeg er 24 år, han er 37 år. Jeg sa til han at sex er noe jeg liker svært godt, og at det er viktig for meg. Han sa seg enig i det, men jeg sa at om vi skulle noen gang tilbringet en hel dag  sammen etterhvert, at sex 2-3 ganger daglig hadde vært fint i starten, osv. da sa han: men blir fort sliten av det, snuppa  mi.

Nå begynner jeg å lure på om kanskje at når menn nærmer seg 40-års alderen at de ikke har like høy sexlyst, og at man orker mindre, jeg har mye energi. Jeg begynner å tvile allerede så tidlig på oss, jeg blir 30, og han er nesten 50, blir problem i lengden. Eller hva tenker dere om det? Jeg tenker det kan bli kræsj i og med stor aldersforskjell. Har ikke datet så mange menn på hans alder. Jg har tidligere sagt at jeg er ute etter noe seriøst, og ikke noe tull. Så har han sagt også at han liker meg godt. Så kommer til å være ærlig om intensjonene mine. han har ikke mast om sex, kun kysset og kost med hverandre på datene. Han syns selv det er stas med ei ung dame😊

Anonymkode: 7363e...835

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest takinova
Skrevet

Bare å glemme at det forholdet fungerer. Når du er 30 og bruser med fjærene, mens han sitter med begynnende demens - så blir det triste greier.

Skrevet

2-3 ganger daglig høres mye ut. Hva med én gang daglig og av og til to? 

• Liker 3
Skrevet

Det er nok ikke så lett å finne en fyr som er med på 2-3 ganger om dagen over tid. De fleste er veldig gira i starten når man er nyforelsket og alt er spennende, men etter litt tid synker behovet til de fleste. 

Anonymkode: 93686...c83

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

2-3 ganger dagen hørtes kult ut for en som nærmer seg 60, men jeg ville trengt ett par måneder med å få opp treningen til å klare det fysisk.

Det er en relativt uvanlig frekvens å opprettholde over tid og flere dager på rad.

• Liker 3
Skrevet

Som dame på 47 har jeg for det meste hatt sex med menn som har passert 40. Men vi har gjerne hatt sex flere ganger i døgnet. Så han har nok bare mindre sexlyst enn deg. 

Samtidig tenker jeg at om han ellers er en flott type, så bør vel ikke det at han ikke orker sex 2-3 ganger for dagen være et problem.

Jeg ville i alle fall valgt kvalitet foran kvantitet.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

37 er nesten 50?

Anonymkode: 8c3a0...6af

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
takinova skrev (13 minutter siden):

Bare å glemme at det forholdet fungerer. Når du er 30 og bruser med fjærene, mens han sitter med begynnende demens - så blir det triste greier.

Begynnende demens når han er 43?

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke alderen, men mannen. Styr unna! Han vil ikke forandre seg.

Anonymkode: 63e2b...8fb

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke alderen, men mannen. Styr unna! Han vil ikke forandre seg.

Anonymkode: 63e2b...8fb

Det er en kjensgjerning at mannen falmer seksuelt med alderen i motsetning til kvinnen.  (De fleste, jeg vet det finnes unntak). Så hvis sex er viktig for deg, ville jeg gått for en yngre mann.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har   datet en mann i noen uker, er totalt 13 år mellom oss. Jeg er 24 år, han er 37 år. Jeg sa til han at sex er noe jeg liker svært godt, og at det er viktig for meg. Han sa seg enig i det, men jeg sa at om vi skulle noen gang tilbringet en hel dag  sammen etterhvert, at sex 2-3 ganger daglig hadde vært fint i starten, osv. da sa han: men blir fort sliten av det, snuppa  mi.

Nå begynner jeg å lure på om kanskje at når menn nærmer seg 40-års alderen at de ikke har like høy sexlyst, og at man orker mindre, jeg har mye energi. Jeg begynner å tvile allerede så tidlig på oss, jeg blir 30, og han er nesten 50, blir problem i lengden. Eller hva tenker dere om det? Jeg tenker det kan bli kræsj i og med stor aldersforskjell. Har ikke datet så mange menn på hans alder. Jg har tidligere sagt at jeg er ute etter noe seriøst, og ikke noe tull. Så har han sagt også at han liker meg godt. Så kommer til å være ærlig om intensjonene mine. han har ikke mast om sex, kun kysset og kost med hverandre på datene. Han syns selv det er stas med ei ung dame😊

Sex 3 ganger hver eneste dag, er veldig mye, når dere ikke bor sammen og dere er i jobb 😮,så det er nok heller du som har over snittet høy sex-drive 🐇. Men dere høres ikke helt seksuelt kompatible ut når dere allerede i datingfasen opplever at frekvensen er et problem. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er mye eldre en han og jeg hadde klart 1-2 ganger daglig over en tid. Men det er nok ikke mange verken damer eller menn som skal ha sex 3 ganger om dagen så du er nok langt over gjennomsnittlig kåt.  Tror du skal leite lenge for å finne en.

Jeg vil si at jeg minst er på gjennomsnitt og kan tenke meg mer sex en det blir til.

• Liker 3
Skrevet

Var sammen med mann hvor det var tilsvarende aldersforskjell da jeg var på den alderen. Var heldig om det ble sex en gang i uka, selv om han påsto seg viril og kåt ofte. Orket likevel ikke å faktisk ha sex oftere. Etterhvert ble han også svært egoistisk seksuelt, og sulteforet på sex godtok jeg det for lenge, i redsel for at ellers ble det ikke sex. 

Nå var kanskje ikke alderen hele årsaken, men jeg gikk iallefall etter fem år, der de to siste var tragiske angående sex, traff en mann omtrent på egen alder, og fikk et fantastisk sexliv i forhold til det. 

Menn har ulikt behov for sex de også, og at mannen er betydelig eldre hjelper trolig ikke på heller. I etterkant ser jeg at jeg burde gitt opp mye tidligere. Jeg kunne spart meg for mye frustrasjon, og det røk jo på dette til slutt uansett hvor mye jeg forsøkte å kommunisere med mannen. Å passe sammen seksuelt betyr ganske mye. 

Anonymkode: ca876...e39

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Alder spiller ingen rolle, vi er ulike. Ikke alle har behov for sex 2-3 r pr dag. men vil jo likevel si at i startfasen av et forhold pleier jo de fleste å ha et relativt økt behov? Det har hvert fall vært slik for meg og mine partnere. Er selv 40, var gift med en mann fra jeg var 23 til 36 som er 9 år eldre. Vi hadde mye sex i starten som dabbet av. ( han ble syk) Det gjorde at jeg fikk et unaturlig ekstra behov for sex, men mest sannsynlig bunnet det i av å bli avvist så mange ganger at jeg "klikket" litt. Med min nåværende mann så er alle behov tilfredstilte og jeg har ikke det behovet fordi jeg ikke blir avvist. Om det gir noe mening? 

Anonymkode: 39e55...610

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, bullehurk said:

Det er en kjensgjerning at mannen falmer seksuelt med alderen i motsetning til kvinnen.  (De fleste, jeg vet det finnes unntak). Så hvis sex er viktig for deg, ville jeg gått for en yngre mann.

Det er bare tull og tøys. Sexlysten for vårs faste partner er det som daler med tiden. Ikke den generelle lysten. Oppgraderer man dama så er lysten tilbake umiddelbart. 

Anonymkode: 5da05...885

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du skal finne en match, trenger du en hyperseksuell mann, ikke en med normal libido. Men hvis han fortsetter å bruke Donald Duck-språk fra 60-70-tallet («snuppa mi» osv) kan det jo godt tenkes at din libido også faller etterhvert …

Anonymkode: 74877...32a

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes 2-3 ganger pr dag er mye, og jeg er 26 🤷🏼‍♀️ Kanskje ikke så mye i starten, men ser man det på langssikt er det mye. 

Anonymkode: 8c66f...9b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er bare tull og tøys. Sexlysten for vårs faste partner er det som daler med tiden. Ikke den generelle lysten. Oppgraderer man dama så er lysten tilbake umiddelbart. 

Er man avhengig av ny dame for å ha seksuelle behov har man en rimelig pinglete seksualitet. Har man sterke behov blir man kåt jevnlig, uten inspirasjon overhodet. Det bare skjer. 

Skjønner at du mener å jekke kvinner med ditt innlegg, men det du gjør er å blotte at du ikke har en selvgående og sterk seksualitet. Ok det altså, men kanskje greit å ikke "skyte på andre" med egne begrensninger. Det blir bare ganske dumt. 

Anonymkode: ca876...e39

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Menn er forskjellige, og din fasit gjelder bare for noen. Men siden ts og mannen er et nytt forhold, så er det nok rett å konkludere med at han aldri har hatt sexlyst, og aldri kommer til å få det. 

Anonymkode: c51ba...5c8

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du er så glad i sex så er det bedre med noen på egen alder. Min erfaring er at menn på den alderen ikke er like aktive som menn på 25. De på 35+ kan godt skryte av at de liker å ha sex mye og ofte. Så stemmer det ikke når det kommer til stykket. 

Anonymkode: 57c7a...115

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...