AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Hei, Kjæresten min feirer jul hos mine foreldre i år. Fikk akkurat vite at foreldrene hans har invitert ekskona hjem til de, for å feire med hans familie. De har ikke barn og har vært separert / skilt i tre år. Jeg har vært sammen med kjæresten i to år. Er det rart? Fikk litt guffen følelse. Planen var at vi skulle feire med hans foreldre neste år, men må innrømme at jeg har litt delte følelser rundt akkurat dette. Anonymkode: 58a0d...36d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Selv om de er skilt, må foreldrene hans få lov å opprettholde sin relasjon med henne. At hun feirer jul med de i år, betyr ikke at de kommer til å invitere henne til neste år. Og de må få lov til å invitere hvem de ønsker de årene dere ikke feirer med de... Anonymkode: 4e618...d84 12
Gjest Dævendøtte Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det rart? Fikk litt guffen følelse. Planen var at vi skulle feire med hans foreldre neste år, men må innrømme at jeg har litt delte følelser rundt akkurat dette. Hvorfor får du delte følelser rundt dette? Når både du og kjæresten din feirer et annet sted, må de få invitere hvem de vil. Og selv om din kjæreste har gjort det slutt med henne, betyr ikke det at man blir uvenner med resten av familien. Selv har jeg en ekssvigermor jeg fortsatt møter jevnlig, 25 år etter jeg skilte meg fra sønnen hennes. Vi er rett og slett gode venner og glade i hverandre.
Gjest takinova Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 Hvis de ikke har barn som skal være der - ja, så er det veldig rart. Det hadde jeg reagert på om det var mine foreldre.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Jeg syns det er drit sært av hans foreldre. Jeg hadde også reagert som du. Anonymkode: 3eda5...e0e 10
viren Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 Det er veldig spesielt, hva sier kjæresten din til det? 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 Syntes det er rart. jeg hadde tenkt at ekskonen må slite veldig psykisk om eksens familie inviterer. Har hun ingen familie eller venner? uansett hadde jeg nok spurt mannen om det. Anonymkode: be839...aeb 1
Fremmed fugl Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Dette er typisk egoistiske og dårlige foreldrer. Som har fokus på seg selv. 1
Million Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 Har hun ikke egne foreldre lenger? Kanskje det er grunnen? Ev hvis hun har alkoholiserte foreldre eller noe, så er ikke julen sammen med dem noe særlig og alternativet er å sitte alene? Det kan jo være flere grunner til at de har invitert henne, tenker jeg. Uansett er det jo ikke noe du kan si på det, de inviterer jo hvem de vil hjem til seg på julaften. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 Da antar jeg hun ikke har egen familie eller andre nære å feire med. Så eneste jeg ville ha tenkt er at mannen har empatiske og flotte foreldre, som inkluderer uansett situasjon. Det sier nok også mye om hvordan han er oppdratt og hva slags mann han er. Og hvordan du vil bli tatt i mot hos dem. Eller du kan velge å la "styggen på ryggen" (eller kg) ha hovedstemmen her. Anonymkode: 985eb...863 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 Veldig sært 😅 Anonymkode: dfd27...be7 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 Jeg kjenner ei dame som ble invitert hjem til sin eks svigerdatter for å feire jul med barnabarna og hennes familie i stedet for at hun skal sitte alene. Sønnen hennes skulle feire med ny kjæreste og hennes familie. Synes ikke det er rart i det heletatt. Rarere at sønn og ny kjæreste ikke inviterte moren hans med på sin feiring. Motsatt av hva du forteller, men prinsippet er jo det samme. Det er aldri feil å invitere noen til julefeiring. Anonymkode: a29bb...994 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 Meget spesielt! Jeg hadde blitt dritforbanna! Hva sier kjærsten din? Anonymkode: a7396...a58 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #15 Skrevet 23. desember 2022 Litt rart, men hva er bakgrunnen her? Ville hun ellers vært alene på juleaften? Anonymkode: 0c8ff...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #16 Skrevet 23. desember 2022 Eks er eks! Dette må svigerfamilien skjønne! Anonymkode: a7396...a58 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #17 Skrevet 23. desember 2022 Veldig rart. Ikke greit. Kunne muligens sett litt annerledes på saken dersom de hadde barn sammen og det var første året som skilt. Men etter 3 år? Nei, bare nei. Anonymkode: 57a8a...1fc
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #18 Skrevet 23. desember 2022 Det er vel hans foreldre som bestemmer hvem de ønsker å invitere til jul. Tipper de hadde en god relasjon til eksen og at de ønsker å ha en relasjon med henne. Alle får han den relasjonen de ønsker. Trist om foreldrene må kutte kontakten med ei de liker og ønsker å ha en relasjon med Anonymkode: 27f22...334 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #19 Skrevet 23. desember 2022 Jeg vil anta at svigerforeldrene bestemmer selv hvilke gjester de vil ha på julaften. Der er sikkert grunner som TS ikke er klar over, og svigerforeldrene har ingen varslingsplikt. Men uansett, det er sønnen deres som er den som skal ivareta kjæresten sin sine interesser Anonymkode: ae2d0...626
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #20 Skrevet 23. desember 2022 Det syns jeg er rart, når de ikke har barn som skal være der engang. Kanskje det er fordi hun blir sittende alene ellers?? Anonymkode: 97010...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå