AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Etter 16 år sammen, tre barn og utallige opp og nedturer, klarer jeg ikke sex med han mer. Jeg klarer ikke. Jeg stivner helt og blir redd og kvalm. Han tenner meg ikke, og har ikke gjort det på mange år. Det er egentlig ingenting galt med han, men jeg vil ikke. Tanken på intimitet med han er skremmende og ekkelt. Ja, jeg har vært hos sexolog og psykolog, men ingenting funker. Jeg har foreslått åpent forhold - han vil ikke. Er det bare å gå fra hverandre? Anonymkode: 0c2ee...622 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det bare å gå fra hverandre? Anonymkode: 0c2ee...622 Ja. Enten det eller leve i et forhold uten sex. Anonymkode: 484f5...a7e 14 1
Gjest takinova Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Enten gå fra hverandre eller være enige om at dere lever uten sex(evt har sex på hver sin kant).
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 du blir redd? Når begynte du å få den følelsen? Anonymkode: 2b776...079 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): du blir redd? Når begynte du å få den følelsen? Anonymkode: 2b776...079 Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Hva er du redd for? Jeg er ikke TS, men helt vanlig følelse hvis man må tvinge seg til sex med en man ikke vil ha sex med. "Redd" kan beskrive en følelse uten at man er redd for noe eller noen. Anonymkode: b4eee...6d2 15 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke TS, men helt vanlig følelse hvis man må tvinge seg til sex med en man ikke vil ha sex med. "Redd" kan beskrive en følelse uten at man er redd for noe eller noen. Anonymkode: b4eee...6d2 Jeg er TS, og ja, akkurat dette. Jeg fryser til og stivner. Jeg får en redsel i kroppen jeg ikke kan forklare. Det har kommet snikende over flere år, men sist han prøvde seg var jeg stiv som en stokk. Anonymkode: 0c2ee...622 1 10
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 Anbefaler traumebehandling. Det kan være at det er noe med han som trigger deg. Kanskje han har endret noe over tid. Anonymkode: eeac0...b3b 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Det er da på ingen måte rart, om du har praktisert pliktsex i flere år. Kroppen vil selvfølgelig steile etterhvert da. Det er jo som små voldtekter av kroppen, igjen og igjen, selv om du har gjort det frivillig. Kroppen har sitt eget minne, som mange av oss som har opplevd overgrep vet, og kroppen, ikke hodet, tar styringen om den har vært utsatt for seksuelle handlinger som ikke var positive. Anonymkode: 5c0ed...599 10 7 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 Her er vell det beste tipset å skille seg og dra på hyppige ferieturer til Nord-Afrika. Anonymkode: 49e9f...633 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 Dette er et dødt forhold. Nærmest mummifisert. Anonymkode: c6ab5...c8d 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #12 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Etter 16 år sammen, tre barn og utallige opp og nedturer, klarer jeg ikke sex med han mer. Jeg klarer ikke. Jeg stivner helt og blir redd og kvalm. Han tenner meg ikke, og har ikke gjort det på mange år. Det er egentlig ingenting galt med han, men jeg vil ikke. Tanken på intimitet med han er skremmende og ekkelt. Ja, jeg har vært hos sexolog og psykolog, men ingenting funker. Jeg har foreslått åpent forhold - han vil ikke. Er det bare å gå fra hverandre? Anonymkode: 0c2ee...622 Hadde jeg fått vite at kona hadde det slik... da hadde jeg avsluttet forholdet uavhengig av hva hun ønsket. Hva skulle poenget med et åpent forhold være? Hvis han ikke er sykt attraktiv så ville han ha store problemer med å skaffe en ny partner, samtidig som han bor med deg.Tenker dette bare er å avslutte dessverre. Anonymkode: e0f55...8c2 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #13 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er da på ingen måte rart, om du har praktisert pliktsex i flere år. Kroppen vil selvfølgelig steile etterhvert da. Det er jo som små voldtekter av kroppen, igjen og igjen, selv om du har gjort det frivillig. Kroppen har sitt eget minne, som mange av oss som har opplevd overgrep vet, og kroppen, ikke hodet, tar styringen om den har vært utsatt for seksuelle handlinger som ikke var positive. Anonymkode: 5c0ed...599 Små voldtekter av kroppen? Så mannen har voldtatt henne fordi hun ikke liker sex, men heller ikke har sagt noe? Det er ikke mye i denne verden en kan kan gjøre rett? Anonymkode: e7403...54a 11
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #14 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Små voldtekter av kroppen? Så mannen har voldtatt henne fordi hun ikke liker sex, men heller ikke har sagt noe? Det er ikke mye i denne verden en kan kan gjøre rett? Anonymkode: e7403...54a Hun har gjort urett mot seg selv. Det reagerer kroppen på. Anonymkode: 28553...59b 15 3 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #15 Skrevet 23. desember 2022 Klart vil han ikke åpent forhold. Du som kvinne kan jo knulle 50 menn før han får knullet en eneste dame, og da må han også langt ned i kvalitet. At du ikke tenner på han lengre er dog helt normalt. Det skjer i alle forhold med tiden hvor man ikke lyver til seg selv om at det ikke er tilfelle. Foreslår at du sier til han at det er uaktuelt og ikke ha sex, og at du kommer til å begynne og knulle andre menn. Han får enten akseptere det eller flytte ut. Uansett er det win / win for deg. Anonymkode: 4b117...0ac 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #16 Skrevet 23. desember 2022 Jeg opplevde dette for første gang forrige uke med mannen min når han prøvde å ta intiativet til sex. Mens vi holdt på frøs jeg til og kjente bare at hele kroppen min strittet imot. Jeg prøvde å overse det men følelsen ble så overveldende at jeg måtte stoppe det. Etter årevis med psykisk terror, har kroppen min tydeligvis fått nok. Jeg vet ikke om man kan komme tilbake fra det i ett forhold når de følelsene først er trigget. Anonymkode: 86c99...66e 1 12
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #17 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter 16 år sammen, tre barn og utallige opp og nedturer, klarer jeg ikke sex med han mer. Jeg klarer ikke. Jeg stivner helt og blir redd og kvalm. Han tenner meg ikke, og har ikke gjort det på mange år. Det er egentlig ingenting galt med han, men jeg vil ikke. Tanken på intimitet med han er skremmende og ekkelt. Anonymkode: 0c2ee...622 Dette står som et prakteksempel på hva som kan skje når man praktiserer pliktsex. En utfordring med pliktsex, er at konsekvensene kan komme etter lang tid. Slik som i tilfellet ditt. Anonymkode: c5041...66a 5 7
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #18 Skrevet 23. desember 2022 Tror nok dette er ganske utbredt. Hos oss er det meg, mannen, som ikke tenner på kjerringa lenger og synes det er mye mas om sex. Ungene er fortsatt for unge til at jeg har lyst til å flytte ut enda, men vi kommer nok til å havne der. Anonymkode: cd48f...2ee 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #19 Skrevet 23. desember 2022 TS her. Dere har helt rett, jeg har drevet med pliktsex i mange år. Holdt ut i den tro at sex avler sex og at det løsner etterhvert. Men så har det ikke løsnet, tvert imot, det har blitt verre og verre. Men er sex ødelagt for meg nå? Hvordan vil det oppleves å være intim med en annen mann? Anonymkode: 0c2ee...622 10
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #20 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Men er sex ødelagt for meg nå? Hvordan vil det oppleves å være intim med en annen mann? Anonymkode: 0c2ee...622 Det vil føles mye bedre, hvis du møter en du liker. Du kommer til å angre på at du ikke gikk før. Anonymkode: 078f1...d16 3 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå