AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Vi (meg, mann og barn) er invitert til å feire jul hos min familie i år. Det ene barnet vårt var på besøk hos de for noen dager siden og observerte at mine søsken hadde kranglet høylytt og begynt å fjerne julegaver fra/til hverandre. Det barnet er nå veldig lei seg og sint, og jeg kjenner at jeg egentlig ikke orker å være rundt barnslig oppførsel - de er i 20-30 åra.. Kjenner at jeg er usikker på hva som er rett måte å takle dette på? Det er jo voksne mennesker som oppfører seg idiotisk, som jeg fint kunne oversett selv, men når barna får det med seg på den måten, er jeg redd det kommer til å ødelegge hele morgendagen om vi drar dit og de fortsatt ikke har ordnet opp, noe som er høyst sannsynlig.. Håper for guds skyld at ingen har opplevd det samme, men kanskje har noen tips til hva vi skal gjøre? Anonymkode: 39931...4a6
Gjest takinova Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Hold dere hjemme. Huff så pinlig. Hva feiler det dem?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 takinova skrev (10 minutter siden): Hold dere hjemme. Huff så pinlig. Hva feiler det dem? Ja, hadde samme tanke.. Begge er veldig umodne for alderen, men hadde trodd de i det minste klarte å oppføre seg rundt ungene. Anonymkode: 39931...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå