AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Opplever i 80-90 % av tilfellene der jeg skal selge klær, sko etc via Finn, Tise appen osv at folk skriver at de er interessert i å kjøpe og ønsker å møtes for salg, sende varer etc også hører man plutselig ingenting! Hva er greia? Har totalt lagt ut 30-40 annonser og har bare fått solgt 2-3 ganger! Alle andre gangene har folk virket sikre på at de vil kjøpe men så hører man plutselig ikke noe, og de lar bare hver å svare om man spør om de er på vei for å hente eller om de skulle kjøpe den og den tingen. Hva er grunnen til at dette skjer så ofte?? Begynner nesten å synes det er litt merkelig.. Flere som har opplevd dette? Veldig synd at de ikke gidder å gi fra seg en lyd engang. Anonymkode: 8eaf2...55c
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Det er mye tull med kjøp og salg på slike sider. Typisk på Tise er at «fremstår som nytt» har hull eller stor slitasje, når en byr oppgitt pris blir det avslått osv. Har mange positive opplevelser også heldigvis😄 Anonymkode: 89431...0e7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Jeg opplever sjeldent dette med ting til barn, foreldre har åpenbart ikke tid eller gidd. Men med en gang noe kan passe noen under 30 år - så er det altså mye fjas at jeg ikke orker. Får gjerne spørsmål som fremstår interessert, svarer raskt og avslutter med «om du legger inn bud så blabla» - total stillhet. Greit nok at folk kan angre seg, men SÅ mye 🤷♀️ Anonymkode: d7e13...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå