Gå til innhold

Syk rett før jul.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere? Huset er ikke ryddig enda. Har handla inn mat. Hatt feber i 3 dager og er nå så kvalm at jeg må holde senga. Mannen litt syk, men friskere enn meg heldigvis. 

Ligger her med verdens dårligste samvittighet. 

Anonymkode: 8030c...109

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, ble syk litt før jul. Hadde den lange lista med alt jeg skulle gjøre. Ble så dårlig! Tok Corona test nå, og der røk hele julen gitt. Ungene er og syke. Dritt Corona! Så da blir det ingen jul med stor familien. Skuffet og lei meg. Skal prøve å lage en fin jul for barna uansett. 

Anonymkode: 510e8...e19

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, sitter her med korona og feber. Det suger. 

Anonymkode: d8bd2...3e7

• Hjerte 1
Skrevet

Hva har du dårlig samvittighet for? Er vel ikke som at du gikk ut og kjøpte deg sykdom. Vær raus med deg selv. Sånt skjer. 

Prioriter det absolutt viktigste, deleger det andre, og det som ikke blir gjort, skit la gå. ❤️ God bedring! Sykdom forsvinner også raskere når man lar kroppen hvile. 

Anonymkode: 4be19...840

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp, ble syk litt før jul. Hadde den lange lista med alt jeg skulle gjøre. Ble så dårlig! Tok Corona test nå, og der røk hele julen gitt. Ungene er og syke. Dritt Corona! Så da blir det ingen jul med stor familien. Skuffet og lei meg. Skal prøve å lage en fin jul for barna uansett. 

Anonymkode: 510e8...e19

God bedring❤ Tok også en corona test, men den var negativ. Er nok "bare" en vanlig influensa🙄 

• Hjerte 1
Skrevet

Corona her også. 

Det er heldigvis bare tenåringen min og meg her, men allikevel skikkelig kjipt.

Det verste er at jeg har mistet smak- og luktesans helt, så det er ingenting som smaker noenting. Blir dårlig med julmat på oss i morgen. Siden tenåringen ikke vil sitte og spise julemat alene, så tar vi det en annen dag når mat smaker noe igjen. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jadda, vi har snart tradisjon med å bli syke tett før jul! Og mannen er selvfølgelig syk som bare menn får til. Hele julaften som vi hadde planlagt med besøk og slikt ryker, og jeg hadde gledet meg skikkelig… Jeg har mest lyst til å helle i meg den vinen jeg hadde kjøpt inn til julemiddagen, og gå i dvale til utpå nyåret.

Anonymkode: f1ec9...49f

• Hjerte 1
Skrevet
Sala Q skrev (5 minutter siden):

Corona her også. 

Det er heldigvis bare tenåringen min og meg her, men allikevel skikkelig kjipt.

Det verste er at jeg har mistet smak- og luktesans helt, så det er ingenting som smaker noenting. Blir dårlig med julmat på oss i morgen. Siden tenåringen ikke vil sitte og spise julemat alene, så tar vi det en annen dag når mat smaker noe igjen. 

God bedring! Har du hatt corona før? Tok én test da jeg vet flere rundt meg har hatt det. Men det går vel mye rusk rundt omkring. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

God bedring! Har du hatt corona før? Tok én test da jeg vet flere rundt meg har hatt det. Men det går vel mye rusk rundt omkring. 

Takk, god bedring til deg også.

Nei, dette er første gangen med Covid her. Jeg har vært lite ute blant folk og holdt avstand osv, men så ble tenåringen smittet på jobb og da ble jo jeg smittet her hjemme. 

Skrevet

Her er 3 av 4 syke med covid eller influensa.  Blir en spesiell jul. 

Anonymkode: 7f681...261

Skrevet

Her måtte vi hente frøkena vår tidlig fra barnehagen i dag fordi hun hadde fått feber. På vei til bilen så kaster hun opp. Da ryker julefeiring med min familie, 1 juledagselskap og bursdagen hennes 2 juledag. 

Anonymkode: 8c4c9...e3d

Skrevet

Syk før jul, holder på den tradisjonen🤪 vi er 5 stk i husholdningen og jeg tror vi har hvert vårt virus. Så vi regner med å være syk gjennom hele julen og sende virusene på rundgang her😑

Anonymkode: e57e5...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

God bedring❤ Tok også en corona test, men den var negativ. Er nok "bare" en vanlig influensa🙄 

Jeg har hatt korona, og det var jo bare rusk i forhold til det viruset jeg har fått nå. Langvarig skit. Ikke at jeg er veldig syk nå heller, men nok til at det ikke blir noe julefeiring. 

Anonymkode: 4b0b6...e27

Skrevet

Sitter her med en forkjølelse og en nyfødt 🙃 krysser fingre og tær for at hun ikke blir syk også. Heldigvis skal vi feire med svigers, så de ordner alt av mat osv. 

Anonymkode: 0bf0a...4a6

Skrevet

Det er ingenting å ha dårlig samvittighet for ❤️ Man velger ikke sykdom.

Du kan få en fin jul uansett. Prioriter det viktigste og hvil masse i dag ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...