AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 4 åringen sier at han har vondt i hjertet/brystet. Når jeg tok på brystkassen hans så har han litt høy hjertebank. Så sier han fordi han spiste for mye mat det er derfor han har vondt. Og så har han lur smil og sier smertene går vekk hvis han får masse godteri og sjokolade. Etter to timer sier han det igjen mamma jeg har vondt i hjerte. Hjertet mitt trenger sjokolade og så begynner han å le. Jeg skjønner ikke hva er det han mener? Han har vondt eller tuller han bare? Ellers er han helt normal. Spist frokost og lunsj som vanlig. Leker med lillesøstera som vanlig. Er hjemme fra bhg i dag pga juleferie Anonymkode: 63762...2dd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Artig-per Anonymkode: cca67...51d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Hadde han hatt vondt hadde du ikke lurt på det her for å si det sånn. Anonymkode: eef2b...88c 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde han hatt vondt hadde du ikke lurt på det her for å si det sånn. Anonymkode: eef2b...88c Jeg troller ikke...det er helt sant. Han hadde litt høy hjertebank Anonymkode: 63762...2dd
NiceOrNothing Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 4 åringen sier at han har vondt i hjertet/brystet. Når jeg tok på brystkassen hans så har han litt høy hjertebank. Så sier han fordi han spiste for mye mat det er derfor han har vondt. Og så har han lur smil og sier smertene går vekk hvis han får masse godteri og sjokolade. Etter to timer sier han det igjen mamma jeg har vondt i hjerte. Hjertet mitt trenger sjokolade og så begynner han å le. Jeg skjønner ikke hva er det han mener? Han har vondt eller tuller han bare? Ellers er han helt normal. Spist frokost og lunsj som vanlig. Leker med lillesøstera som vanlig. Er hjemme fra bhg i dag pga juleferie Anonymkode: 63762...2dd Lært seg kunsten å spille på sympati og følelser , men er så liten at han ikke skjønner at han gjør det. Enda ❤️ . Opp til deg å regulere dette. Foreslå at dere drar til doktoren , neste gang plagene dukker opp 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 NiceOrNothing skrev (7 minutter siden): Lært seg kunsten å spille på sympati og følelser , men er så liten at han ikke skjønner at han gjør det. Enda ❤️ . Opp til deg å regulere dette. Foreslå at dere drar til doktoren , neste gang plagene dukker opp 🥰 Takk for beroligende svar 💖 Anonymkode: 63762...2dd
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 4 åringen sier at han har vondt i hjertet/brystet. Når jeg tok på brystkassen hans så har han litt høy hjertebank. Så sier han fordi han spiste for mye mat det er derfor han har vondt. Og så har han lur smil og sier smertene går vekk hvis han får masse godteri og sjokolade. Etter to timer sier han det igjen mamma jeg har vondt i hjerte. Hjertet mitt trenger sjokolade og så begynner han å le. Jeg skjønner ikke hva er det han mener? Han har vondt eller tuller han bare? Ellers er han helt normal. Spist frokost og lunsj som vanlig. Leker med lillesøstera som vanlig. Er hjemme fra bhg i dag pga juleferie Anonymkode: 63762...2dd Altså, tuller du? Selvfølgelig tuller han. Hvordan kan du ikke forstå det? Anonymkode: 5f7ed...832
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 Høres ut som at han bare tuller, men det går an å dra til legen for å få det sjekket opp uansett. Da får dere jo utelukket at noe er galt. Anonymkode: f6724...35d
Snublefot62 Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Om du er reelt bekymret drar du åpenbart til lege.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #10 Skrevet 23. desember 2022 Legen som sjekket min gutt, sa at det faktisk går an å ha vokseverk i brystbenet. Det kan gjøre ganske vondt. Anonymkode: 360b2...931
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #11 Skrevet 23. desember 2022 Du vet at normal hjerterytme for 4 åringer er 70-120 slag i minuttet. Da kan det virke raskt sammenlignet med en voksens puls men er normalt for barn. Men det er helt vanlig manipulering av en liten unge som skal ha godteri Anonymkode: d2546...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå