AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Må bare få det ut… er en venninne jeg har kjent i mange år, hun skal alltid ha så mye Feedback og veldig på det at folk skal gi henne så mye oppmerksomhet og bekreftelse. En sånn typisk person som vil være den mest interessane personen i eget og andres liv - hun kan sende meg rundt 5-10 snaps om dagen hvor hun da ønsker at jeg skal respondere med hvor fint noe er, koselig - kan være hva som helst så lenge man bare feeder egoet hennes. Når man derimot sender henne en snap en gang iblant av noe så er det 0 respons. Jeg klarte for eksempel å endelig ta lappen (er 25 og ønsket å få det til i mange år nå) og sendte henne en snap med at jeg bestod, responsen var 0. Katten jeg hadde hatt i mange år døde forrige for 2 uker siden, og jeg var helt knust - sendte henne en melding om det og responsen hennes var å bare sende meg meldinger om hvor fyllesyk hun var. Jeg kan ikke dele noe selv føler jeg, og at det kun er henne som skal stå i fokus. Har kjent at dette har irritert og såret meg så mye at jeg er i ferd med å bare kutte kontakten helt. Jeg fikk meg også leilighet i starten av desember, og hun har vist 0 interesse - mer opptatt av å sende bilde av neglene sine🙄 hva er det som gjør at enkelte folk er sånn? Skjønner de ikke selv at man mister venner av å være så innmari selvopptatt? Hva hadde du gjort om du hadde en slik venninne? Anonymkode: 2337e...2e4 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Kuttet henne ut. Altfor slitsomt å forholde seg til. Anonymkode: dc330...de0 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Stort ego og lite intelligent. I søpla. Anonymkode: eada7...c38 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 Sorry to say, men hun er ikke en venninne. Anonymkode: a14bb...828 2
Gjest theTitanic Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må bare få det ut… er en venninne jeg har kjent i mange år, hun skal alltid ha så mye Feedback og veldig på det at folk skal gi henne så mye oppmerksomhet og bekreftelse. En sånn typisk person som vil være den mest interessane personen i eget og andres liv - hun kan sende meg rundt 5-10 snaps om dagen hvor hun da ønsker at jeg skal respondere med hvor fint noe er, koselig - kan være hva som helst så lenge man bare feeder egoet hennes. Når man derimot sender henne en snap en gang iblant av noe så er det 0 respons. Jeg klarte for eksempel å endelig ta lappen (er 25 og ønsket å få det til i mange år nå) og sendte henne en snap med at jeg bestod, responsen var 0. Katten jeg hadde hatt i mange år døde forrige for 2 uker siden, og jeg var helt knust - sendte henne en melding om det og responsen hennes var å bare sende meg meldinger om hvor fyllesyk hun var. Jeg kan ikke dele noe selv føler jeg, og at det kun er henne som skal stå i fokus. Har kjent at dette har irritert og såret meg så mye at jeg er i ferd med å bare kutte kontakten helt. Jeg fikk meg også leilighet i starten av desember, og hun har vist 0 interesse - mer opptatt av å sende bilde av neglene sine🙄 hva er det som gjør at enkelte folk er sånn? Skjønner de ikke selv at man mister venner av å være så innmari selvopptatt? Hva hadde du gjort om du hadde en slik venninne? Anonymkode: 2337e...2e4 Du forer jo egoet hennes med å svare hele tiden. Slutt med det. Svar en gang i uka eller noe. Klager hun så kan du nevne at du aldri får noe respons så det virker ikke som om hun er så interessert i å høre fra deg..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 theTitanic skrev (2 timer siden): Du forer jo egoet hennes med å svare hele tiden. Slutt med det. Svar en gang i uka eller noe. Klager hun så kan du nevne at du aldri får noe respons så det virker ikke som om hun er så interessert i å høre fra deg.. Takk, tenker jeg skal gå for det du skrev - enten svare veldig sjelden og kort, eller at jeg rett og slett bare gir faen i å respondere på noe mer. Jeg er så utrolig lei av å vise interesse og oppriktig bry meg om noen som ikke gjør det samme - det føles bare så feil og vondt ut. Føler ofte at hun betyr noe og jeg ikke i dette «vennskapet», og at hun har meg mer som en forsyning til egoet sitt… Hun kan også finne på å lage avtaler mellom oss som bare passer henne, slik at jeg må tilpasse min tid etter det - også kan hun plutselig bare avlyse i siste liten. Det er også veldig frustrerende å måtte forholde seg til, når det skjer så ofte. Hun har til og med droppet å møte meg fordi hun heler skal ut å drikke med en annen venninne… hun tar meg for gitt rett og slett Takk for de svarene jeg fikk over her☺️ Anonymkode: 2337e...2e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå