Elliia Skrevet 23. desember 2022 #1 Del Skrevet 23. desember 2022 Hei☺️ Jeg tok en knall positiv eggløsningstest i går cd9, jeg har spottet litt og har ikke eggløsningsslim. Tidligere på letrozol så har jeg fått eggløsning på alt fra cd16-cd22. Eneste gangen vi får lagt inn aksjer var for to dager siden så håper det er eggløsning🙈 Har dere noen tanker om dette? Hilsen en som har søkt seg grønn etter svar🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Del Skrevet 23. desember 2022 Husker at noen sa til meg at ikke skulle teste før dag 10 og utover da du kunne få falsk positiv av letzerol. Ofte kommer eggløsning 10-25 dager etter siste pille. Om det er 5 dager siden di tok siste pille vil jeg tro deter litt tidleg. Egg skal være 18-25 mm før de slippes...og tror ikke det har skjedd på 5 dager etter siste pille Anonymkode: 5c0ac...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. desember 2022 #3 Del Skrevet 23. desember 2022 Letrozol forhøyer lh når de tas så du kan ikke starte elteste før ca 3 dager etter endt kur. Sykehusene sier ofte at man starter elteste cd 12. el kommer mellom 5 og 10 dager etter siste pille letrozol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå