AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Nor spesielt dere lager? Gjør dere det enkelt? Noe digg snacks dere vanligvis ikke kjøper? Har dere noe på lur om det plutselig dukker opp noen gjester? Anonymkode: d0d00...d42
Daisy-love Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Jeg er veldig glad i disse her til jul. Spiser de ellers i året også, men særlig den gule med kakao og appelsin føler jeg er mer jul. Disse er fra Norgesgruppen, men Coop har også med lakris og av og til med kakao og en med kanel også. Coop har også hatt en med karamell jeg ikke tåler. Rema har også noen dadler med kokos rundt seg som er gode. Tørket frukt er generelt litt ekstra ved jul, selv om jeg spiser det ellers også. Jeg har også likt å ha disse julechipsene. De med stjerner, hjerter, nisseluer. De er fine både til besøk, ta med seg, eller egenkos. Ikke kjøpt noen av dem i år da. De aller fleste setter også pris på at frukt settes frem utenom evt kaker. Noe sjokolade er også fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå