AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Jeg var ute i god tid i år og kjøpte masse gaver på nettet i slutten av november. Men det førte til at jeg fikk så mange hentemeldinger at jeg mistet oversikten og klarte å glemme en. Den er dermed sendt i retur. Jeg har kontaktet butikken jeg kjøpte fra, beklaget og bedt dem sende den til meg på ny. Men den vil ikke nå frem til julaften. Jeg har printet ut et bilde av gaven og tenkte å skrive et litt morsomt dikt om at gaven er kjøpt, men posten ble forsinket. Så hun vil få den i romjulen eller over nyåret så fort den kommer. Er snakk om gave til min niese på 17 år. Hun har godt med familie og venner rundt seg så er ikke slik at hun vil gå uten gaver på julaften. Men er jo litt kjipt å bare få et papir om at "gaven kommer". Jeg kunne kjøpt noe annet fra ønskelisten til henne, men det jeg kjøpte var allerede litt dyrt så føler det også blir litt feil. Er det ok slik jeg har tenkt? Anonymkode: d6532...1a0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Veldig fint det du har tenkt! Anonymkode: 3278a...46c 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Ja, det høres fint ut 😊 Anonymkode: d080a...9bd
Snabeltann Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 Helt vanlig går nok veldig bra. Fint med romjulsgaver også!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Mannen måtte gjøre det til meg et år. Han hadde printet et bilde av tingen som var forsinket i posten. Det går helt fint Egentlig var det bare gøy å få det i ettertid, for på selve julaften og første dag er det jo mye uansett. Anonymkode: 6dee2...77a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 PS; han skrev ikke dikt. Heldigvis. Jeg hadde hatet å lese noe slikt i plenum. Men du kjenner jo din niese best selv Anonymkode: 6dee2...77a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #7 Skrevet 23. desember 2022 Det funker helt fint 😊 jeg har fått bilde av gave før, aldri tenkt noe negativt om det Anonymkode: 46421...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #8 Skrevet 23. desember 2022 Takk, dere! Hun vil ikke ha noe problem med å lese diktet, slikt synes de bare er morsomt. Jeg skriver det mest for at de skal se at jeg har gjort en innsats. Men godt å høre at det går greit. (Når jeg tenker meg om har min mann også gjort det til meg og det var jo greit da også). TS Anonymkode: d6532...1a0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #9 Skrevet 23. desember 2022 Det er da helt greit. Anonymkode: f1575...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå