Gå til innhold

Hva har du på deg lille julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du på fra morgen til kveld?

Nå har jeg på nattkjole, men skal ha på treningsklær og ut en tur, der etter på ett badeanlegg, og så får vi se.

Anonymkode: f77eb...553

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jule-joggedress så langt. Så treningsklær. Før sort kjole og sorte strømper i besøk i kveld. 

Anonymkode: a3aa1...c19

Skrevet

Foreløpig pysj. Så jobbantrekk. Så pysj eller joggedress i kveld. Som de fleste andre kalde vinterdager. 

Anonymkode: e3f99...89a

Skrevet

Lille juleaften er en vanlig dag, så helt vanlige klær. 

Anonymkode: bd3ac...e8d

Skrevet

Ullsokker, pysjbukse og julegenser. Vet ikke om jeg trenger å dra ut av huset idag, så mulig dette blir antrekket resten av dagen. 

Anonymkode: a54cd...73a

Skrevet

Helt vanlige klær; jeans, genser, ankelsokker, ankelstøvletter og jakke

Anonymkode: 736dc...6f6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Helt vanlige klær; jeans, genser, ankelsokker, ankelstøvletter og jakke

Anonymkode: 736dc...6f6

Inne? 

Anonymkode: 9dfd6...6f6

Skrevet

Starter dagen med pysj, bytter til vanlige hverdagsklær, jeans og t-skjorte. Så skal jeg sikkert en tur i jacuzzi (spørs om snøstormen tillater det da), så bytter vel til badetøy da. 

• Liker 1
Skrevet

Vanlige klær.

Anonymkode: 6f1ba...ccb

Skrevet

Akkurat nå loungewear. Selskap i kveld, så da blir det pen bukse og topp. Venter med kjole til i morgen 🙂

Anonymkode: 5ea5c...fb8

Skrevet

Ullundertøy og ullsokker. Skal være inne frem til i ettermiddag. Da blir det jeans og en jakke/genser utenpå

Anonymkode: 5d37d...e67

Skrevet

Vanlige klær.. tar på en kjole når jeg skal i selskap.. Skjønner ikke spørsmålet.. er det noe spesielt med lille julaften hvis man ikke skal i selskap? Har alltid vært en helt vanlig dag egentlig. 

• Liker 1
Skrevet

Varme stillongs og dongeribukse, samt trøye og ullgenser, bruker dagen på å reise med buss

• Liker 1
Skrevet

Hittil: ulltrøye, ullstillongs og ullsokker. 

Skal etterhvert dusje. Da blir det antagelig en «ugly Christmas sweater» og en behagelig svart bukse. 

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg på hjemmekontor med treningsbukse og en enkel topp. Kommer nok til å gå med det resten av dagen. Skal bare være hjemme.

Anonymkode: 63ebe...81c

Skrevet

Klær? Skal på butikken og handle litt i dag, også rydde. Det er ikke jul før i morgen.

Anonymkode: b4bef...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...