GÃ¥ til innhold

Det gjorde vondt sist i doggy😒

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor? Det har skjedd før og. Det er den stillingen jeg liker best. 

Jeg har fjernet livmor så det er ingen livmortapp der. 

spesielt når han støter hardt og han har en helt normal penis ca 12-14 cm. 

Føler det er noe feil på anatomien min. 

Anonymkode: 73bde...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanlig altså. Selv om du har operert så er det vel en slags bunn inni der som vagina slutter og livmor begynte? Prøv at han holder en hånd mellom seg selv og bakenden din for å sikre at han ikke bunner deg helt. 

Anonymkode: 9812f...f8d

Skrevet

Jeg får også fort vondt i «doggy».

Han kommer for dypt, og i tillegg treffer litt «feil».

Derfor har vi ikke sex på den måten lengre.

Anonymkode: fcadc...19b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor? Det har skjedd før og. Det er den stillingen jeg liker best. 

Jeg har fjernet livmor så det er ingen livmortapp der. 

spesielt når han støter hardt og han har en helt normal penis ca 12-14 cm. 

Føler det er noe feil på anatomien min. 

Jeg har knullet ei som sa det gjorde vondt en gan gan så vi måtte finne andre stillinger. Etter det hadde vi mange deilig sex stunder i minst et år. vi var ikke sammen men bare FF. Det var i misjonær det gjorde vondt  så da ble det andre stillinger

Skrevet

ts. Egentlig litt godt å høre at det er flere som har kjent på det samme. Føler seg ikke så unormal da. Tusen takk for svar. Og god jul. 

• Hjerte 1
Skrevet

Kona har fått vondt i doggy en gang, da knelte hun litt anderledes så rompa stakk litt mer frem, jeg ble ivrig og støtte hardt og dypt, da ga hun beskjed om at det gjorde vondt. 
vi har hatt doggy mange ganger etter det, jeg må bare være litt bevist på ikke å støte for hardt og dypt så går det helt fint.
Og hun står på kne og stikker ikke rompa så spist ut, ble litt vanskelig å beskrive, men vi har endret litt på stillingen så jeg ikke kommer så dypt.

Skrevet

Jeg får også vondt! Aldri opplevd det før med tidligere partner, men får det med min nåværende kjæreste. Kjennes ut som han treffer et punkt. Kjenner det mest når han går langt inn. Får da kjempe vondt nederst i magen. Gjør så vondt at jeg må bare avslutte akten 

Anonymkode: 2110b...fb9

Skrevet

Jeg har begynt å fossblø og få så sterke kramper at jeg ikke klarte snakke. 

Blør hver gang nå og selv om vi er forsiktige, så det droppes altså. 

Anonymkode: d2cb5...52e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har begynt å fossblø og få så sterke kramper at jeg ikke klarte snakke. 

Blør hver gang nå og selv om vi er forsiktige, så det droppes altså. 

Anonymkode: d2cb5...52e

Du bør bestille time til gynekolog 

Anonymkode: 6c0f3...e8d

Skrevet

Jeg syns doggy gjør vondt med mindre jeg er skikkelig kåt og våt (skjeden blir lengre da, så antar det er derfor). Er derfor alltid jeg som tar initiativ til den stillinga.

Anonymkode: 26e99...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...