Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere stekovnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innså at jeg ikke har vasket inni stekovnen siden julen i fjor. Er det vilt? Har det rent og pent ellers altså 😂

Anonymkode: d3df2...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved behov. 

Tørker over ved søl. Setter på selvrens kanskje en gang i måneden. 

Anonymkode: bd923...675

Skrevet

Vasker når det er nødvendig. Sist var det når brannalarmen gikk av når jeg skulle ta ut kaken😅

Anonymkode: ea69d...ecd

Skrevet

Med riktig bruk av bakepapir, aluminiumsfolie og former blir det ikke så mye søl. Tørker over eller vasker ved behov, sånn at den holder seg relativt ren hele veien. Ellers grundigere et par-tre ganger i året. 

Anonymkode: 814f5...147

Skrevet

Vasker en gang i året, men tørker hver gang det har blitt noe søl.

Anonymkode: d387e...60b

Skrevet

Varierer veldig. Sommersesongen ofte da jeg griller mye i ovnen, se dårlig vær ute for grilling 🤣🤣🤣. Resten av året, ved behov. Bruker gjerne stekepose når jeg kan. Sparer ovnen. 

Skrevet

Bed behov. Blir vel i snitt ca 4-5 ganger i året. Har pyrolyse, så det er veldig lettvint å få gjort. 

Anonymkode: 5fc91...ffc

Skrevet

Jeg legger alu folie nederst, og bytter ved behov. Men nå bruker jeg ikke ovnen så mye, da jeg bruker mye airfryer. 

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler pyrolyseovn😍

Anonymkode: 85166...380

Skrevet

Vasker alltid ovnen etter bruk å tar en grundigere rengjøring et par ganger i året.

AnonymBruker
Skrevet

Haha kaster shitet jeg mister i bunnen en gang i blant å vasker den en til 2 ganger i året 😂😂

Anonymkode: 8cd9d...b97

AnonymBruker
Skrevet

Vår sier fra når den må rengjøres, vi har sånt rengjøringsprogram hvor alt pulveriseres. Så vasker jeg vanligvis kombo ovnen samtidig for hånd.

Anonymkode: 83bb0...705

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg lager lasagne fordi det drypper alltid over formen 😂 blir kanskje 4 ganger i året. 

Anonymkode: e2842...c82

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vasker den ofte etter bruk og alltid om jeg har laget stek, koteletter , ribbe og slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...