Gå til innhold

Er sex best edru eller i fylla?

Liker best å være edru når sånt skjer  

1 stemme

1. 1. Liker best å være edru når sånt skjer

• Tar helt av med sex i beruset tilsatand
      19
    • Sex skjer ALDRI i fylla
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere jenter? Jeg personlig sier; ja takk, begge deler, alt til sin tid. Noen ganger er det extremt deilig i edru tilstand. Andre ganger tar det helt av i fylla?

:kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det var liksom ingen mellomting i den avstemningen din...

Gjest sexysadie
Skrevet

Sex er OK når man er full men sex er nok best når man r edru ja!!!

kan bli uheld når man er full; vet ikke helt m hvem og sånt...

:sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Sex er best i edru tilstand, uten tvil.

Gjest sexysadie
Skrevet

jo, men man er mest gra når man er full......

Skrevet

Det kommer an på hvem man har sex med. Noen ganger kan det være greit å unnskylde seg med at man hadde drukket litt for mye. :ler:

Sånn ellers har jeg forsåvidt aldri hatt minneverdig fyllesex. Det er i grunnen et fenomen som tilhører fjortisperioden i livet mitt.

Gjest sexysadie
Skrevet
D er vel en grunn til at man ikke har hatt seg minneverdig fyllesex....
Skrevet

Ikke minneverdig fyllesex????

Greit nok, sex er best edru, men fy søren så kul sex jeg har hatt i fylla innimellom :sjarmor:

Gjest sexysadie
Skrevet

D har vi vel alle; men generelt sett så.....

Skrevet

Og pripne lille meg har selvfølgelig bare hatt sex i fylla 1 gang, og det var med min nåværende sambo. Jeg får ofte en "blokkering" i hodet når jeg har drukket, for da er sex det minste jeg har lyst på.

Tror nok jeg har sluppet unna mange kinkige situasjoner jeg sikkert hadde angret myyyyyyye på etterpå.

Men når drikker jeg også svææææært sjeldent også da, så saken kan nok ligge der :roll:

Skrevet

Definitivt best i edru tilstand.....da er man jo sikker på at man får med seg alt..... :wink: Tenk å ha fantastisk sex i fylla da og ikke huske detaljene.....!!! :roll: (det har jeg sikkert hatt.... :-? )

Men på den annen side........hvis man ikke er overstadig beruset....så slipper man jo mer alle hemninger og våger å gjøre "mer" ......også når d gjelder sex....

Så d kommer vel an på da.... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

man blir iallfall noe inn i helvete gra i fylla!!

Gjest theodor
Skrevet

Sex er best når man er skikkelig fyllesjuk. Når kroppen jobber med å få alkoholen ut av kroppen, da skal man kun pule og spise junkfood.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi vet at lysten øker og ferdighetene synker i fylla.

At noen skryter av sexen de har hatt i fylla? Menn tror de blir superelskere i fylla, men det motsatte skjer. Takker meg til en edru mann. Kvinner får også mere lyst i fylla, men er det ikke et problem at de synes at det er så brta? tror de har problemer med å slå seg løs i edru tilstand.

Skrevet

Sex når man er full: nei takk!

Sex når man er edru: ja takk!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så var det det med doskribenten da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...