Gå til innhold

Hvor mye pynter dere dere for daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker egentlig å pynte meg og eier mange flotte kjoler, men har aldri vært komfortabel med å gå ut i lekker kjole og smykker på byen pga seksuell trakassering. Det har derfor blitt en vane å gå helt casual, eller på date har jeg kanskje tatt på meg en litt finere bluse til jeansen og lagt igjen smykkene hjemme. Alle kjolene mine henger ubrukt i skapet. 

Er nysgjerrig på hvor mye dere andre pynter dere på date? Pynter dere dere mer etterhvert som du får følelser for han for å imponere eller pynter dere dere mye fra starten av? Da tenker jeg ikke på vanlige sommerkjoler på sommeren, men lekre kjoler som brukes til kun spesielle anledninger :)

Hva tenker dere om å gå i kjole på vinteren på date ute på restaurant eller ta imot daten på hjemmebesøk i kjole? Og er det for overdrevent desperat forsøk på å imponere om man plutselig møter daten i en lekker kjole når man bare har gått helt casual når man har møtt han tidligere? 

hører gjerne fra både kvinner og menn (skriv gjerne kjønn) 

Anonymkode: fad41...a72

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bilde av hva slags kjoler du mener,?

Anonymkode: 8e82b...a86

Skrevet

Jeg går gjerne i kjole til hverdags, og har dermed gått i kjoler på date. Så lenge kjolen passer til stedet og anledningen er det vel ingen som reagerer. 
Men kan jo være greit å ikke pynte seg for mye, og særlig om man med det gir et feil inntrykk av hvem man er.

K47

Skrevet

Vært sammen med mannen i over 10 år og pynter meg fortsatt for han. 

Seksuell trakassering? Hvor i all verden er det du ferdes? Jeg får komplimenter ja, men har aldri opplevd trakassering.

Anonymkode: 379dd...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...