AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #1 Skrevet 23. desember 2022 Jeg liker egentlig å pynte meg og eier mange flotte kjoler, men har aldri vært komfortabel med å gå ut i lekker kjole og smykker på byen pga seksuell trakassering. Det har derfor blitt en vane å gå helt casual, eller på date har jeg kanskje tatt på meg en litt finere bluse til jeansen og lagt igjen smykkene hjemme. Alle kjolene mine henger ubrukt i skapet. Er nysgjerrig på hvor mye dere andre pynter dere på date? Pynter dere dere mer etterhvert som du får følelser for han for å imponere eller pynter dere dere mye fra starten av? Da tenker jeg ikke på vanlige sommerkjoler på sommeren, men lekre kjoler som brukes til kun spesielle anledninger Hva tenker dere om å gå i kjole på vinteren på date ute på restaurant eller ta imot daten på hjemmebesøk i kjole? Og er det for overdrevent desperat forsøk på å imponere om man plutselig møter daten i en lekker kjole når man bare har gått helt casual når man har møtt han tidligere? hører gjerne fra både kvinner og menn (skriv gjerne kjønn) Anonymkode: fad41...a72 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Skrevet 23. desember 2022 Har du bilde av hva slags kjoler du mener,? Anonymkode: 8e82b...a86
Blåjojo Skrevet 23. desember 2022 #3 Skrevet 23. desember 2022 Jeg går gjerne i kjole til hverdags, og har dermed gått i kjoler på date. Så lenge kjolen passer til stedet og anledningen er det vel ingen som reagerer. Men kan jo være greit å ikke pynte seg for mye, og særlig om man med det gir et feil inntrykk av hvem man er. K47
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #4 Skrevet 23. desember 2022 Vært sammen med mannen i over 10 år og pynter meg fortsatt for han. Seksuell trakassering? Hvor i all verden er det du ferdes? Jeg får komplimenter ja, men har aldri opplevd trakassering. Anonymkode: 379dd...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå