AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Del Skrevet 22. desember 2022 Jeg kjenner ganske kraftige symptomer på eggløsning hver måned. Mer enn normalt tror jeg. Jeg får murringer som om jeg skulle vært gravid eller at mensen kommer snart, brystene blir ømme, jeg blir ofte lett kvalm og enkelte ganger får jeg en liten blødning. Det er ikke få ganger jeg har trodd jeg kan ha vært gravid selv om jeg ikke får det til å stemme med syklus. Det jeg syns er ekstra rart er at symptomene varer så lenge. Gjerne nesten en uke. Eggløsningsslimet kommer på slutten. Så jeg lurer på om symptomene jeg kjenner er symptomer på at eggløsningen er på vei, ikke at den foregår. For selve eggløsningen varer vel bare ett døgn…eller? Andre som opplever langvarige symptomer på eggløsning? Ganske trøttendes egentlig, for har ganske kraftig pms også, så ikke mange ukene /dagene med fred fra hormonstyr😅 Anonymkode: ac55f...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #2 Del Skrevet 23. desember 2022 Har det dessverre likt som deg- blitt verre med alderen. Er i begynnelsen av 40-åra. Hvor gammel er du? Anonymkode: 11cb4...a0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 23. desember 2022 #3 Del Skrevet 23. desember 2022 Ja, det er nok eggløsningen som er på vei du kjenner. Jeg har det akkurat likt som deg og kjenner så sterke smerter til tider. Man skal jo få mensen 14 dager etter eggløsning men jeg får mensen ca 15-16 dager etter disse smertene, så da har jeg nok eggløsning ca dagen etter smertene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #4 Del Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 23.12.2022 den 9.51): Har det dessverre likt som deg- blitt verre med alderen. Er i begynnelsen av 40-åra. Hvor gammel er du? Anonymkode: 11cb4...a0e Samme alder! Denne gangen er det verre enn noen gang tidligere. Og har det enda. Føles som jeg er gravid, men det burde være mer eller mindre umulig..Ikke minst mtp alder. Har forsåvidt tidligere opplevd å ha samme symptomer helt fra eggløsning for så gå over i pms og opphører ved menstruasjon. Anonymkode: ac55f...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå