Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 For en barnslig drittfilm! Jeg elsker den :D Et lite sitat midlertidig i signaturen, helt til de hårsåre kommer og oppdager og rapporterer Men det er en vakker film. Virkelig.
hecuba Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Hele filmen er bassert på dansk humor.. Lo så jeg grein..
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Du så den også på norsk? Skjønner ikke dansk jeg, så ble ikke orgieanalt denne ganga ;D Pappan var så koselig! "Nei." Og onkelen, for en sjarmerende sjømann
Gjest LoisLane Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Veldig morsom! Mora di er så billig at faren din er ti forskjellige menn. Faren min har maskingevær, han skyter deg til bringebær!
Gjest Very Victoria Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 (endret) Veldig morsom! Mora di er så billig at faren din er ti forskjellige menn. Faren min har maskingevær, han skyter deg til bringebær! ← Mora di, hu gjør hva som helst for spenn, hun er så billig at faren din er ti forskjellige menn. Inntørka mensblodbefengte gamle rævrotne slingrefitte! Flatpanna horunger! Herlig film Endret 13. desember 2005 av Very Victoria
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2005 #8 Skrevet 13. desember 2005 Jeg synes også den var morsom, men håper ikke folk kjøper den til veldig unge barn til jul, språket er litt i overkant i forhold til at den fremstilles som en barnefilm.... reklamen sier jo: Hej alla barn... "Stikk'a ditt svin, du er for stygg for meg og morra di er me på det verste...".. melodien er jo fin da.... tar meg stadig i å nynne på den, ja..
Gjest Very Victoria Skrevet 13. desember 2005 #9 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har en venninne som er lærer på en barneskole og nå som den filmen er på DVD har mange i hennes klasse sett den, og dette er 8/9 åringer.
Grooo Skrevet 15. desember 2005 #10 Skrevet 15. desember 2005 Synes den virker helt idiotisk, men elevene på skolen (vgs) har mast og mast så nå har jeg kjøpt den inn til biblioteket. Tenker jeg skal ta den med meg hjem i jula hvis ingen andre ber om den, får vel gi den en sjanse jeg også...
Catzy Skrevet 15. desember 2005 #11 Skrevet 15. desember 2005 Grooo: Mulig du har litt feil innstilling, du kommer sikkert til å synes den er helt håpløs. Så den sammen med mannen min, vi holdt på å dette av stolen. Han går fremdeles rundt og sier "Han er fra Lam-bert-seee-ter". Men jeg ville nok ikke vist den til mine små uskyldige kusiner og fettere. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #12 Skrevet 15. desember 2005 hehe,litt av en film,men sku vært 15-års grense og ikke 11...
Kristin S Skrevet 15. desember 2005 #13 Skrevet 15. desember 2005 Ja den filmen var jo utrolig artig! Lo så jeg grina.. Men aldersgrensen er litt drøy. Burde være 15 år som gjest skrev.
Gjest Gitte Skrevet 16. desember 2005 #14 Skrevet 16. desember 2005 Den mest geniale barnefilmen jeg har vært borti. men den burde definitivt ikke ha 11års-grense.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå