Gå til innhold

Katter som knar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en voksen hannkatt og en jentekattunge, og i det siste har jeg sett at kattungen knar på den voksne katten. Noen som vet hvorfor? Aldri hørt at katter knar på hverandre før..

Anonymkode: bd1d6...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går fint. Helt normalt. Men! Om kattungen tar frem kjevle og pepperkakeformer, da må du passe på!!

• Liker 1
  • Hjerte 9
  • Nyttig 2
Skrevet
baranai skrev (14 minutter siden):

Dette går fint. Helt normalt. Men! Om kattungen tar frem kjevle og pepperkakeformer, da må du passe på!!

Måtte bare le av den gitt. 😂

Skrevet

Helt normalt🥰

Anonymkode: 796e5...f4c

• Liker 1
Skrevet

Kattungen koser. Så fint at den voksne hannkatten godtar det. :) 

Det som var særere var da jeg hadde et kull med kattunger i fosterhjem fra dyrebeskyttelsen. Mora døde rett etter at de begynte å spise fast føde. De tre kattungene lå og pattet på den ene kattungen. Ja, den ene pattet på seg selv og de to andre pattet også på den. Tre langhårede hannkatter. Så de pattet på pels.

Anonymkode: f9729...c18

• Liker 1
Skrevet

Har hørt at de kan begynne å kna på ull og klær man har på seg hvis de blir tatt for tidlig fra kattemor. 

Anonymkode: 22d17...8eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har hørt at de kan begynne å kna på ull og klær man har på seg hvis de blir tatt for tidlig fra kattemor. 

Det er bare bullshit. Kattunger som har blitt værende i hjemmet med kattemor kan kna de også. De fleste katter knar. Det er en måte å kose på, akkurat som å male.

Anonymkode: f9729...c18

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Har sett flere videoer av katter som tråkker/knar. Vi har også en katt som gjør dette. Han er veldig kosete spesielt om morgenen og kvelden. Ellers vil han stort sett bare være i nærheten, men ikke helt oppå oss. 

Det kjennes ut som å få massasje og nå som det er så kaldt så har jeg tre lag klær og koseteppe rundt meg, så det gjør ikke vondt av klørne hans heller.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Katten vår har aldri hatt en mor, vi kjøpte han fra Kattehjelpen. Så jeg har trodd som deg at katten vår er "tråkkete" fordi han ikke har hatt noen mor. 

Anonymkode: 49d20...411

Skrevet

At katten "knar" sitter tilbake fra den var kattunge og masserte rundt patten til kattemor for å  lettere få ut melk. 

• Liker 1
Skrevet

Har en kattunge som knar mye på meg, det kan være en ubehagelig måte å våkne på, men er bare et tegn på kjærlighet og trygghet 😊👍

Anonymkode: eac73...873

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...